Ja rent psykiskt är mina reserver helt tömda. Det finns liksom ingen buffertzon kvar. Minsta lilla så rinner bägaren överVilken emotionell berg och dal bana det måste vara för er
Och så det där eländiga stickandet av dig....
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja rent psykiskt är mina reserver helt tömda. Det finns liksom ingen buffertzon kvar. Minsta lilla så rinner bägaren överVilken emotionell berg och dal bana det måste vara för er
Och så det där eländiga stickandet av dig....
![]()
![]()
På jul äter vi janssons frestelse, lutfisk, julskinka, vörtbröd, pepparkakor, knäck, prinskorvar. Inget av det jag räknat upp äter jag annars över året.Potatis och köttbullar är ju vanlig mat. Sill äter jag enbart under högtider av nån anledning. Skinka äter jag aldrig och prinskorvar är inte så goda tycker jag så det blir nog bara under julen jag äter det.
För mig är julmaten annars:
Karelska piroger med Äggsmör och olika lådor! Även roti vilket är helt galet gott! Och min kusins underbara vilket jag inte kommer ihåg vad det heter. Ganska starkt och innehåller grönsaker och pasta.
Väntar på att få boarda.
Har fått duscha, och genomlider nu smärta på aningen lägre nivå än inatt.
Ingen aning om hur planen för framtiden ser ut just nu. Förutom att dom ska sticka fram nya blodprover två gånger per dygn![]()
Låt den göra det.Ja rent psykiskt är mina reserver helt tömda. Det finns liksom ingen buffertzon kvar. Minsta lilla så rinner bägaren över
KramarJa rent psykiskt är mina reserver helt tömda. Det finns liksom ingen buffertzon kvar. Minsta lilla så rinner bägaren över
Fake it til you make itKollar efter en ny dator. önskar att jag var så bra som folk tror att man är.
will do.Fake it til you make it![]()
![]()
tre skärmar är ett måste. eller hur.will do.
Definitivttre skärmar är ett måste. eller hur.
Jösses - ni är inte kloka.Definitivt
Man kan absolut överleva med två skärmar, men helst tre![]()
Så du säger att jag behöver 6?Definitivt
Man kan absolut överleva med två skärmar, men helst tre![]()