Vi som letar häst II

Vill ha en dressyrhäst som kan hoppa eller en hopphäst som kan röra sig hyfsat. Tänker mig 5-10 år, max 170. Ska vara snäll, men behöver inte vara i fas, utbildar gärna.

Den jag har fått film på missar på en hel del punkter. Sto, 4 år och skimmel :p Men är väldigt fin.
Det lätt ju inte som alltför höga krav, men allt är väl relativt! Och hänger väl också på budgeten.
 
Jag har också börjat leta ny häst. Tittar väldigt brett, från d-ponny upp till ca 160, ålder 3-12. Alla raser förutom grova irish cobs, travare och islandshästar. Vill ha en frisk individ som går att följa bakåt och där säljaren verkar normal. Hittills inga som nått längre än ett par meddelanden fram och tillbaka...

Upplever att det är ganska lite hästar ute på annons nu?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 286
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 574
Senast: bobbbo
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 577
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp