Vi som letar häst III

Bukefalos 30 år!

Det är ett starkt kriterie när jag letar, fux med vita tecken , helst sto också 🥰
Jaaa jag har två❤️❤️ fast en med mer vitt än den andra. Har dock insett att vit bläs är fantastiskt vackert, men opraktiskt när man inte har hästarna hemma eller väldigt nära.
Den bränns i solen så måste smörjas när det är soligt 😩

Perfekt ju! 😍 Inte så stor?

Min är ju efter Zafferanos son Zucchero 😍 fix med vita tecken, bästa!!
Nej ca 153 nu som 3 åring, dock fortfarande väldigt spinkel så satsar på att hon breddar sig och gärna växer lite till på höjden 😬. På stosidan är alla +/- 160 så hon kommer inte bli mycket större. Men jag gillar små hästar!
Hur stor är din? Den är också jättefin.

Nej ca 153 nu som 3 åring, dock fortfarande väldigt spinkel så satsar på att hon breddar sig och gärna växer lite till på höjden 😬. På stosidan är alla +/- 160 så hon kommer inte bli mycket större. Men jag gillar små hästar!
Hur stor är din? Den är också jättefin.
Tror jag sett annonsen på den, ser jättefin ut!

Min är 2,5 och runt 158 nu. Hoppas hon blir över 163 🤩
Vill absolut inte ha någon jättehäst. -hellre ”för liten” är för stor! Men upp till 170 är ok och hon borde ju inte växa över det iallafall. 🤣

Tror jag sett annonsen på den, ser jättefin ut!

Min är 2,5 och runt 158 nu. Hoppas hon blir över 163 🤩
Vill absolut inte ha någon jättehäst. -hellre ”för liten” är för stor! Men upp till 170 är ok och hon borde ju inte växa över det iallafall. 🤣
Samma här, jag har gått runt till alla och sagt att jag absolut inte vill ha en stor häst och tyckt att där fanns så många som var för stora. Men så blev jag ändå tveksam för om den här blev för liten 🤦‍♀️🫣 😅

Samma här, jag har gått runt till alla och sagt att jag absolut inte vill ha en stor häst och tyckt att där fanns så många som var för stora. Men så blev jag ändå tveksam för om den här blev för liten 🤦‍♀️🫣 😅
med lite bredd kommer det kännas bättre! Nova är 154 och bred, känns inte liten 😍

Det blev köp 😍 Nu ska jag bara få plats till henne på en transport till DK. 😅

20260918_172450(1).webp

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Dejtingtråden 39
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Autistic meltdown

Barn

Hund

Katt, Andra Djur