Sv: Vi som pluggar - del 2
KL
Jag vill just nu bara sätta mig ned och gråta. Ska göra en muntlig redovisning till på måndag - 20 min. Gruppredovisning.
Men jag har ingen grupp. Eller, jag har en grupp - men mina gruppkamrater är jämförbara med låtsaskompisar - de existerar inte. Vi har inte dålig kommunikation -
kommunikationen existerar inte. Jag har pratat med min grupp totalt fem min efter en föreläsning. Ingen av dem har facebook (vilket är jävligt dumt eftersom stor del av informationen går ut via en facebookgrupp, vilket betyder att jag måste vara infoankare). Jag har fått jaga dem hittills. I onsdags var inlämning för den skriftliga delen - vilket jag gjorde störst del av ( den ena skrev fem rader, den andra tio, ingen refererade, jag skrev resten och gjorde hela jävla referensskiten också - på bara ett par timmar eftersom de inte skrev sina delar förrän jag jagat dem hela tisdagen

). Jag fick sitta till 23 eftersom jag inte fick deras delar förrän vid 14 samma dag
Nu har jag vägrat jaga dem sen dess - vilket betyder att min telefon är tyst. De verkar ju måttligt intresserade av allt vad skola heter
Jag har skrivit till min lärare, han tycker att jag ska byta grupp osv. Men mitt dåliga självförtroende som jag för tillfället har säger mig att ingen vill ha mig i deras grupp
Jag vill bara grina, fan. Jag hatar det här