Har precis som @LittleJohn haft tenta idag. Grämer mig som fan över VG-delen, la alldeles för mycket tid på en fråga vilket ledde till att jag inte hann med de två sista och eventuellt läste slarvigt på en av frågorna
Så VG kommer jag inte få...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajemen! Det är vårdens administration och vad den nu hette.. Den allra första termin 1 iaf!Väntar på att andra delen av dagens tenta ska släppas så jag bara får det överstökad och klar
@bollen__ vilken kurs är det ni läser nu? För du läste väl också vårdadministration vid Umeå väl?![]()
...organisation och politik om jag minns rättJajemen! Det är vårdens administration och vad den nu hette.. Den allra första termin 1 iaf!
Ja! Och imorgon börjar juridik och journalhantering. Vad tyckte du om upplägget på den kursen? Den verkar inte vara lika organiserad som denna var?...organisation och politik om jag minns rätt![]()
Vill du gå kurs hos mig?Fick en hemtenta idag, ska skriva 4-5 sidor till den 14:e. Har redan skrivit 2,5Hur lär man sig att skjuta upp skolarbete? Jag gräver ner mig totalt i det, kan inte sluta
![]()
Guuud, jag hade svimmatVill du gå kurs hos mig?Lämnade in inlämningen med typ 40 sekunder tillgodo och började samma dag den skulle in...
Jag förstår inte hur man börjar i tid
![]()
De verkar inte tänka på sånt alls... Det var liknande för mig, jag fick skriva nationella prov i matte, engelska och svenska, alla någon gång mitt i kursen jag läste...Jag började dagen med ångest över upplägget i mattekursen.
Det ingår nationellt prov. Det ska skrivas innan sista kursdag. Kursen går 6/11-14/1. Det nationella provet som infaller under kurstid är 12/12.
Mailade om det och fick ett svar att begära förlängd kurstid med två veckor (så jag kan skriva nationellt prov 23/1). Jag tycker dock de borde kunna tänka på sånt här själva.
Imorgon borde matteboken komma. Ska maila läraren och höra vilka kapitel som ingår i första delen. Första delmomentet öppnas först 6/11 nämligen.
Jag skulle behöva vara lite mer organiserad än jag ärGuuud, jag hade svimmatJag börjar i stort sett alltid samma dag och är klar några dagar innan den ska lämnas in. Dagarna innan inlämning brukar jag ögna igenom den varje dag och göra lite småändringar, typ flytta ett kolon
Jobbar med texten hela tiden.
Jag la också ribban på G i början. Allt var så nytt, jag visste inte hur man skulle skriva en akademisk text osv. Men har fått kläm på det nu, så nu hoppas jag alltid på VG. Har lyckats majoriteten av gångerna ocksåJag skulle behöva vara lite mer organiserad än jag ärmen så länge det blir godkänt lyckas jag inte förmå mig att anstränga mig
men har kommit så långt att jag tänker att jag ska vara mer i tid
![]()
Härligt!Jag la också ribban på G i början. Allt var så nytt, jag visste inte hur man skulle skriva en akademisk text osv. Men har fått kläm på det nu, så nu hoppas jag alltid på VG. Har lyckats majoriteten av gångerna också![]()