Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemmaplugg idag igen, minst 6 timmar är målet som vanligt. Ska jobba med projektarbetet framför allt, men även läsa ett kapitel i en bok inför nästa vecka. Hej och hå nu kör vi!
Vi verkar vara många som inte ser fram emot morgondagen... "Det får gå som det går" är mitt motto.Bävar för quizet imorgon, pluggat på tok för lite. Och orkar inte riktigt ta tag i det idag, då vår ena hund åker till sin nya familj imorgon så vill spendera tid med honom plus att tankarna är någon helt annanstans på grund av det än i stadsvetenskapens värld![]()
Jag har noll patienter idag. Tjoho!![]()
Men blev fullständigt överöst med beröm på det avslutande samtaletOch herrejävlar vad glad jag är för att jag fått ha det här samarbetet med henne under två praktikperioder.
Sorry, skryt men jag är så enormt tacksam för att ha hittar så rätt![]()
Så roligt att du verkar ha hittat något du verkligen tycker om!Är det kurser igen nu efter praktiken eller vad är planen?
Apropå praktik så glömde jag ju berätta att jag också har gjort praktik!Fyra veckor i somras, det var jättekul och jag lärde mig supermycket. Men den största vinsten var att det gav mig mycket bättre självförtroende inför kommande arbetsliv
Fick ett fantastiskt fint arbetsintyg som kommer vara kanonbra när jag söker jobb sen - vilket är om några månader
![]()
Jag har haft statistik nu parallellt men härnäst är det dyslexi som gäller. Något som inte känns fullt lika roligt: i princip enbart teori och testförfarande. Jag kommer sakna att tvinga folk idissla som kor och prata som om de hade ett ägg i munnen![]()
Det är fantastiskt vad folk går med på bara för att man befinner sig i sjukhusmiljö
![]()