Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sjukt drygt att inte ens få veta vad man ska göra för att komplettera, jag har tack och lov bara behövt komplettera en gång och då av rent slarv från min sida, jag tog fel på dagmen jag mejlade kursansvarige och fick svar omgående vad jag behövde göra.
![]()
Idag har jag tagit min examen och är nu, efter tre års studier, färdig arbetsterapeut. Lite skräckblandad förtjusning att nu kliva ut i arbetslivet. Sommarjobb är fixat, men först en vecka ledigt
Belöna dig själv, när jag har gjort det här får jag *vad det nu är du vill ha/göra*Jag har pluggat sen augusti och följt er i tysthet..nu har jag några dagar kvar på sista LIA:n och sen är det bara redovisning av examensarbete och slutprov kvar
har fått VG på alla prov och inlämningsuppgifter i hela kursen, så är fast besluten om att inte vika ner mig nu utan vill få topp på slutprovet också. MEN! Har sååå svårt att finna motivation att plugga till det! Slöläser lite men känns som att hjärnan blöder när jag försöker grotta ner mig... Tips någon?
![]()
Haha jaa det kanske funkar...eller köpa lite godis med kravet att jag får bara äta det om jag pluggar samtidigt..?Belöna dig själv, när jag har gjort det här får jag *vad det nu är du vill ha/göra*Enda som funkar på mig när det är riktigt trögt!
![]()
Det är ett super roligt arbete! Inte ångrat mig en dag.
Åh, vad roligt att höra!!!
Längtar tills jag är där! Fast jag är hemskt nervös över opponeringen. Har aldrig gjort det!Opponering klart, få min uppsats opponerad klart. Överlevde båda bättre än förväntatNu återstår bara väntan på betyg på uppsatsen.. Sen kan jag förhoppningsvis ta ut examen!
Känns oerhört konstigt och lite tomt idag.. nu när allt är över. ( För denna gång)
Längtar tills jag är där! Fast jag är hemskt nervös över opponeringen. Har aldrig gjort det!Är det inför hela klassen?
![]()
Hu, alldeles för många för min smakVi hade smågrupper om 10-12 pers. Alla lika nervösa...så det gick bra för det.![]()
Man blir uppdelade utefter om man läst statsvetenskap eller ekonomisk historia. Jag läste statsvetenskap, första dagen var vi hela den gruppen, andra dagen var vi uppdelade i två mindre grupper så gick smidigt!Längtar tills jag är där! Fast jag är hemskt nervös över opponeringen. Har aldrig gjort det!Är det inför hela klassen?
![]()
Hu, alldeles för många för min smakmen bättre än hela klassen förstås!