Mastigt! Är det ur kursplanen eller eget hemmasnickeri?Det var ju kursstart denna veckan.
Tre kurser på samma gång, lite korkat![]()
Uäck... denna gruppdynamik att förhålla sig till. Brukar alltid undra vem jag själv är som medstudent i de andras ögon. Förmodligen inte så förträfflig som jag själv anser...Vi hade också kursstart, det är grupppresentationer av litteraturen och hemtenta som gäller den här kursen. I min grupp har jag en som jag litar fullt ut på, en som jag tycker om men som jag vet slarvar och en som är duktig men dyker bara upp sporadiskt.![]()
Har själv börjat på C-uppsatsen nu. Vill adjö en smula.
Har en handledare som jag insett charmen med och en bra medförfattare, så det ska nog gå vägen. Men jag fattar inte hur en göööör!!!!! Svinsvårt ju att få ihop det med alla riktlinjer och strukturer. Har alltid trott att jag skulle vara i mitt esse under uppsatsen, men jag tycker fan det är svårt. Har å andra sidan haft höga betyg under all klinisk verksamhet och praktiska examinationer, så jag är väl helt enkelt mycket mindre "i huvet" och mer "i näven" än vad jag själv tror.