8 dagar kvar till anmälan för sommarkurser. Vill jag jobba eller plugga? I somras satt jag ute hela dagarna och pluggade, så det vore ju drömmen i år igen men får vi samma sköna sommar igen?
Höstens betyg är klara; A, B, VG och G (med riktigt bra feedback dock!) på 4 kurser

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: Tusen tack för den länk om skrivtips som jag fick när jag skrev om min frustration att aldrig nå höga betyg trots en bra studieteknik och mycket anteckningar.
Min akilleshäl, Ma2b som varit med mig snart 1 år, utöver heltiden på högskolan både på sommaren och hösten har nått halvtid då jag fick mail idag om att fredagens prov i kap 3 var godkänt. Kursen ska bli klar i vår då jag bara studerar 50% på högskolan under våren just för att jag vill läsa en kurs på högskolan som är "låst" pga att Ma2b saknas

Optimalt för en mamma med 3 barn och en sjövild hund att ha så högt tempo? Nej! Och förmodligen det som var sista droppen till att jag är sjukskriven för utbrändhet (+ flera års extremt högt tempo och inte av högskolan som många i min närhet vill tro

) Bör tilläggas att jag har ingen sjukersättning av FK så de lägger sig inte i min sjukskrivning och CSN gör inte det heller så länge jag uppnår mina studieresultat.