Sv: Vi Som Pluggar
Jodå! Börjar känna mig nöjd med vad jag åstadkommit, har dubblerat längden på min diskussion och tycker den är full av bra grejer nu.

Den var verkligen fattig innan men jag insåg inte själv att jag släppte bollen så snart jag plockat upp den, istället för att utveckla och diskutera på riktigt. Men det känns kul att verkligen ha kommit fram till något.

Jag har ju fasen hjälp till att forska! Gjort fältarbete och allt själv, eller ja - tillsammans med en kompis, men utan större hjälp från projektledaren.

Så vi har inte bara hängt på och hjälpt till och fått ta del av data, utan verkligen samlat in allt själva under vår och höst 2012. Mycket nöjd! Är lite på samma nivå som lizan där, tror jag, med nån slags kärlek till själva ämnet...
Har kikat lite på andra uppsatser idag och man har verkligen olika upplägg! Vi rekommenderas att inte ha underrubriker t.ex., medan flera som jag läste hade mängder med underrubriker. Sedan detta med sammanfattning. Jag har alltid lärt mig att den ska vara så kort som möjligt, och vi rekommenderas att skriva den i ett stycke. Så läser man uppsatser med sammanfattning på nästan en sida... Men så länge jag följer min handledare/examinatorns lathund och kurskraven så!
Grymt kul med ditt PM! Vad innebär ett PM förresten? Har ni det utöver eller istället för tentor?