Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gör vad du vill med king! Jag köpte honom på auktion för att kunna få tillgång till privata försäljningen, nu har jag fått en avkomma så jag har två hästar ändå.
Angående priset på största boxarna och hagarna så tror jag de kommer stiga ett bra tag till. Mellanstorleken på engelska sidan kostar väl ungefär som på svenska sidan medan de stora ängarna går på över 240'000 där, 18kvm boxarna har legat uppe på 340´000 för inte så länge sen... De är ju eftertraktade och alla stall skulle ju kunna ha toppenbra prestige om allt var lättåtkomligt.
Åhh, jag hade gärna gjort det, men fick en av mina som redan låg ute såld för pass. Nu har jag ingen som ska säljas
Jag säger till om jag får tag på någon
Eller kan man sälja tillbaka samma tror du? Isåfall kan du reservera en till mig så reserverar jag den tillbaka till dig sen
I samma mål på engelska sidan stod det att man skulle äga en dödlig häst (ej gudomlig eller speciell) men det kan ju vara möjligt att man kan ha en odödlig häst på svenska sidan eftersom få hästar hunnit bli så gamla än. Med speciella menas väl specialhästar som är gåvohästar, som Harleqiun på engelska sidan (en häst med en egen päls och som har 200 i skills på alla färdigheter, tror den är odödlig). Tror dock inte att det finns speciellt hästar på svenska spelet än?
Du måste döda den först, dvs se till att den har så lite hälsa och energi så att den dör under natten. Då får du sedan valet att skicka hästen till himlen eller återuppliva den igen.
Jag kan ha fått en av de (för tillfället) mest onödiga prylarna från min HOP:
såg att jag fått en såndär bonusgrej till Grand prixen och blev jätteglad, min första och mycket efterlängtad , tills jag såg vad det var...
Bonus Monsoon, A bonus for the Grand Prix:
Doubles the bonuses of the Storm and the Hurricane
Wtf, jag HAR ju inte Storm eller Hurricane! Så Monsoonen gör ju ingen som helst nytta.
Adventskalendern är här, i min första lucka låg det ett fruktbarhetsspö Vilket är precis vad jag behöver för att klara ett uppdrag
(Ska man ge stoet ett sådant före eller under dräktigheten)