Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Nu är jag riktigt sur!
Jag som har väntat i flera dagar på att lönen skall komma för att kunna unna mig några pass![]()
Problemet är bara att jag inte har fått någon kortläsare ännu och då kan jag inte köpa några pass!
Så nu undrar jag om någon skulle vilja köpa 20 pass åt mig och så för jag över pengarna till kontot? Blir väl runt 300kr om jag inte räknat helt galet (29$ nånting)
Och jag är helt seriös, det går bra att få hela mitt person nummer osv om det behövs, bara jag får mina pass!![]()
KL*
Okej, helt ny på spelet och är totalt fast!
Skapade mig ett ridcenter idag och köpte ett extra pass för att slipap vänta på att det skulle komma igång. Har använt det och allt men trots det går det inte att hitta mitt ridcenter för de som vill hyra in sig?
Vad har jag gjort för fel?![]()
*kl*
Nu är jag riktigt sur!
Jag som har väntat i flera dagar på att lönen skall komma för att kunna unna mig några pass![]()
Problemet är bara att jag inte har fått någon kortläsare ännu och då kan jag inte köpa några pass!
Så nu undrar jag om någon skulle vilja köpa 20 pass åt mig och så för jag över pengarna till kontot? Blir väl runt 300kr om jag inte räknat helt galet (29$ nånting)
Och jag är helt seriös, det går bra att få hela mitt person nummer osv om det behövs, bara jag får mina pass!![]()
Nej det funkar inte då heller.. jättekonstigt!
Men du... du ska väl köpa passen från din egen sida så du får karma och tillgång till PS, affix och bredfarm...![]()
Hur menar du här?
Jag försökte två ggr at köpa men det gick inte, min dator säger stopp och vill att jag tar fram kortläsaren!(engelska sidan)