Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ah gud O.O Stackars den nybörjaren som snart kommer köpa sin första häst i auktionen som avslutas snart... (Om det inte är ett fejkkonto som köper av den riktiga ägaren...)
Hästen är ett föl, blandat mellan två olika raser, GP som understiger 350 dessutom ligger budet på 2401
Jag har för några dagar sen höjt gränsen för minsta färdighetsnivån på mitt ridcenter. Om nån som redan står där, men har för låg nivå, vill förlänga vistelsen - nekar ni då? Jag gjorde det nyss och fick skitdåligt samvete
Herregud! Det är en som försöker sälja en fransk travare på nästan 19 år, med 63,24 i BLUP för 200 000 e och 20 pass Dessutom har den 0 energi och 45 i hälsa. Lycka till med den försäljningen...
Jag har precis startat mitt ridcenter och känner mig riktigt lost! Får ju inte ens in kanin-skrällena i boxarna!!
Men när det gäller prestige och höja nivån skulle jag nog kontrollera hur långt ifrån hästen som vill förlänga kontraktet är ifrån den nivån jag har. Är den nära så kommer jag nog att godkänna men är den långt ifrån så blir det nog ett nej!
För man vill ju höja nivån av en anledning och ärligt talat så är någon som ligger under den nivån som ett sänke för att komma vidare...
Alltså... Kan jag inte använda spillning från mina hästar, och inte tillhör ridcentret, till att göra gödsel??
För jag har spillning på min "häst" sida men inte i centrets (eftersom jag precis startat det) och den säger att jag inte har tillräckligt.
Bah! Jag som sparade spillningen tills jag skulle öppna centret!
Men jag har klickat på kaninen bredvid boxen under centrets "boxar" men det är fortfarande ingen kanin i boxen? Eller ser man det först när det står en häst där i? Jag vill ju se att jag placerat kaninen i rätt box.
Uppdatera box-sidan det kan sega sig lite innan kaninen hamnat på plats. (Om det blir fel box går det faktiskt att flytta omkring hästarna i stallet med
Har nu ett par gånger fått meddelande från dem ridcentren som höjer sina färdighetsnivån som säger att tvyärr, får du höja eller leta nytt hem (med snällare inställning dock )
Bekommer mig faktikst inte, så tror inte någon tar illa upp om du inte inte förlänger deras vistelse
(såvida du inte har hand om en person från forumet, då världen gick under när hon inte fick sina 3 renar pga buggen)
Haha... Tack för råden hörrni! Men tydligen kan man inte placera ut kaninerna om man inte har några morötter.
Framgick inte i hjälpen eller så heller vad jag kunde se... Men jag lär mig så sakta hur det går till.
Så jag får väl vänta på bättre tider (= vår) så jag kan odla morötter innan de små liven får gå in i boxarna.
Nu har jag startat tävlingar i alla grenar utan galopp.
Tillägg: Äh!! Jag skaffade ett växthus och odlar nu morötter för glatta livet!
Är det bara jag som inte hittar några ufo-renar Fått jul ufon istället men vill ha renar just nu, varken engelska eller svenska hittar jag renar som ufon lol
Hästmänniskan Jag förstår … jättejobbig situation. Har du någon/några i olika delar av Sverige som kan hjälpa dig och åka och titta på hästar åt dig...