Videoklipp på när ni tränar!

Red_Chili

Trådstartare
Jag hittade idag ett gammalt videoklipp på när jag och valpis tränar lite lydnad och kom på att det är väldigt mycket roligare att se (iaf för mig) än foton.
Är det någon mer här som har film på när ni tränar (vad som helst) med era hundar?
In med länk isåfall :D

Här är klippet på mig och Wahidah. http://www.youtube.com/watch?v=M1CiPSWLhGw
Hon är en saluki och när det filmades var hon 5 månader gammal.
 
Senast ändrad:
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

guuulligt! duktig hon va!:bump: Tyvärr har jag ingen egen hund, så ingen film heller :p
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

ser ut som han ska bli polishund? Cooling :D
 
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

Jag hittade idag ett gammalt videoklipp på när jag och valpis tränar lite lydnad och kom på att det är väldigt mycket roligare att se (iaf för mig) än foton.
Är det någon mer här som har film på när ni tränar (vad som helst) med era hundar?
In med länk isåfall :D

Här är klippet på mig och Wahidah. http://www.youtube.com/watch?v=M1CiPSWLhGw
Hon är en saluki och när det filmades var hon 5 månader gammal.

Jag är så sugen på en whippet som nästa hund (dröjer ett tag men...)
Men jag brukar kolla in bilder mm på din VACKRA tjej, och jag ska erkänna, jag blir mer och mer sugen på en saluki när jag kollar in dina bilder, tur det ska dröja ett tag så jag hinner vela klart!! :crazy:


Underbart fint.....(flåt för trådkap)
 
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

Åh, nu sitter jag med ett smajl som nog är väldigt likt :D-smileyns.
Är du sugen på raserna så kan jag inte annat än rekommendera att försöka bekanta dig med så många hundar som möjligt som är whippet eller saluki. Det är ganska stor skillnad på mentaliteten, så gör inte misstaget (som många nog gör) att tänk "vinthund som vinthund, det är bara utseendet som skiljer" ;)


Jag såg nu att valpis var VÄLDIGT snabb på att lägga sig, där i slutet av filmen... Det är hon inte nu... :crazy: Jag måste verkligen se till att komma igång med träningen igen. Jag vill gärna starta henne i lydnadsklass 1 i framtiden..


Jadzia: Kul med film! Ni verkar ha fin kontakt :) Trevligt att se att ni leker så mkt också.
 
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

Jag kan tyvärr inte ge mig själv cred för den kontakten. Han var sådan när han kom. Men det är en kul hund och både bolltokig och förig så han rummar på rätt bra utan knölpåken. :D
 
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

Nä, det ska inte bli någon polishund av den där. Då skulle ju jag behöva bli polis och det ingår verkligen inte i mina planer.
 
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

haha okej, nämen påminde bara lite om det när jag såg er träning :p
 
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

Åh vad gulligt! :D
*funderar på hur det skulle se ut om jag tränade min hund att hoppa upp på mig sådär...*
 
Sv: Videoklipp på när ni tränar!

Sisu från dagens träning.

6mån har hon blivit hennes 5pass totalt.

 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, suttit i dagar och läst här på forumet om avlivning av hundar. Och skriver därför jag vill få era tankar om mitt case. Jag har en...
Svar
14
· Visningar
2 927
Senast: Otherside
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 080
Senast: Magiana
·
Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 499
Senast: Killaloe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 777
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp