Vikt och hälsotråd 2024

Joggade 5.3 km före tuppen var vaken.
Vågen säger 59.6 kg och därmed är jag i mål gällande vikten.
Tyvärr är det svåraste för mig att fortsätta hålla mig till lagom. Känslan just nu är väldigt bra så jag ska försöka hålla i.
IMG_6930.jpeg
 
I går joggade jag 8.5 km och idag 5.3 km.
Har en liten vårdipp och då är motion extra viktigt då hjärnan lugnar sig lite.
Ätit paj och sallad och nu godis.😊
 
Kroppen var helt fantastisk på dagens spinning. Inte många ggr per år jag känner så, oftast är det en kamp.
Och dessutom blev jag såpass trött att jag känner mig lite lugnare.
För mig är verkligen träning så viktigt för både kropp och själ.
 
Hur gör ni dagar när ni är oförklarligt hungriga?
Jag har haft några dagar nu som jag varit hungrig tiden. Jag försöker ta ngt extra så det lugnar sig men problemet är att det känns som att magen är bottenlös..
 
Hur ofta väger ni er och mäter ni också då? Eller bara väger? Jag vill inte väga för ofta men vill ändå se resultat sas.
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 959
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
465
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 104
Senast: Stergo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 863
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp