Bukefalos 28 år!

viktproblem hjälp!!

R

raven_82

hello!! jag har en alaskan huskey/vorsteh vovvs, som vägrara lägga på sej nå vikt...
har jätte problem med att hållan han fin i hullet, han har jätte lätt för att rasa i vikt.
just nu får han foder för högpresterande hundar för att få i sej tillräckligt.
men nu undrar jag om det e någon som har nå tips på någonting man kan ge som mopliment till maten så han går upp i vikt.
 
Sv: viktproblem hjälp!!

Vill gärna veta vad för foder du ger din hund ( märke ? )

Hur gammal är han? och hur aktiveras han just nu ?
 
Sv: viktproblem hjälp!!

En sådan hund kräver förståss en van hundmänniska...men han är väl avmaskad och så...?
 
Sv: viktproblem hjälp!!

just nu kommer jag ej ihåg vad fodret heter men det e ganska nytt och e för högpristerande hundar. han fick royal canin energy 4800 förut och det funkade okej, detta foder jag har nu e bättre.
han e snart 6 år just nu e vi bara ute å går, då jag har pajat ryggen och foten krånglar, skall börja på barmarksträning om en vecka.
 
Sv: viktproblem hjälp!!

jo han e avmaskad, ett tag sedan sist men det e ej bra att avmaska dom för mycket heller.
han har ej mask det skulle jag upptäckt.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 933
Senast: Fazeem
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 582
Hästvård Ny på forumet men hängt med och läst ett tag utan medlemskap. Behöver hjälp och råd då min häst går inte upp till målvikten trots att...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 961
Senast: skiesabove
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp