Sv: Vikttråden 2013
Åh vad härligt!
Åh vad härligt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag fixat en avatar med, har inte tänkt på att det kan underlätta för att hålla isär medlemmar.
Och för att uppdatera lite: Jag sköter mig, men jag känner mig dålig. Det känns som om jag är konstant svullen, och vågen är uppe på 70,3 istället för 69,8... Men jag förstod ju att det bara var "tillfälligt". Men, jag har aldrig varit ens i närheten av att ens kunna komma ner på 6x,xx förut, för det är ju inte direkt möjligt att få ner över tio kg på en natt...
Men, det känns surt, och tråkigt ändå att se den där förbaskade sjuan igen. Men nästa vecka ska jag banne mig ner på 69,8 kg igen!!
Gött mos Cherie! Bra jobbat!
Jag pendlar friskt mellan 71,3 och 71,8, liten platå verkar det som men jag är i alla fall under 72:an, känns bra![]()
Min helg har verkligen inte varit bra i matväg men jag har iaf inte gått upp ngt.Står fortfarande fast på samma vikt,dvs gått ner 2,8 kg sen 12 feb så nu blir det att ta i lite mer med hårdhandskarna tror jag.