Vikttråden 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vikttråden 2013

Nu har jag fixat en avatar med, har inte tänkt på att det kan underlätta för att hålla isär medlemmar. :bump:

Och för att uppdatera lite: Jag sköter mig, men jag känner mig dålig. Det känns som om jag är konstant svullen, och vågen är uppe på 70,3 istället för 69,8... Men jag förstod ju att det bara var "tillfälligt". Men, jag har aldrig varit ens i närheten av att ens kunna komma ner på 6x,xx förut, för det är ju inte direkt möjligt att få ner över tio kg på en natt...

Men, det känns surt, och tråkigt ändå att se den där förbaskade sjuan igen. Men nästa vecka ska jag banne mig ner på 69,8 kg igen!!

Senast ändrad:

Den här veckan har inte vart nå vidare för min del... har hetsätit stora portioner flera gånger bara för att det funnits god mat i närheten och det har blivit godis varje dag typ.. Inge vidare vecka alltså.

Veckans vikt: 96kg (1-)

Nu har jag fixat en avatar med, har inte tänkt på att det kan underlätta för att hålla isär medlemmar. :bump:

Och för att uppdatera lite: Jag sköter mig, men jag känner mig dålig. Det känns som om jag är konstant svullen, och vågen är uppe på 70,3 istället för 69,8... Men jag förstod ju att det bara var "tillfälligt". Men, jag har aldrig varit ens i närheten av att ens kunna komma ner på 6x,xx förut, för det är ju inte direkt möjligt att få ner över tio kg på en natt...

Men, det känns surt, och tråkigt ändå att se den där förbaskade sjuan igen. Men nästa vecka ska jag banne mig ner på 69,8 kg igen!!

Det klarar du säkert! Ibland svänger det ju lite upp och ner, men som du säger så har du ändå varit därnere nu och det är ju liksom däromkring vikten rör sig nu iaf :)

Kl

Jag vägde 61,8 idag också så nu vågar lita på att jag faktiskt spräckt 62:an. Skönt!!

Härligt, bra jobbat! :banana:

Jag pendlar friskt mellan 71,3 och 71,8, liten platå verkar det som men jag är i alla fall under 72:an, känns bra :)

Hellre gå ner långsamt och kunna njuta under resan tycker jag ;) Skulle aldrig kunna förbjuda lite utsvängningar och goda saker bara för att få en snabbare nedgång! Och du har väl gått ner drygt 0,5 kg/vecka, eller? Det känns lagom ändå.

Jomen precis, jag har verkligen inte bråttom. Det är ju inte så att jag är väldigt överviktig. Under januari och februari har jag totalt sett gått ner 0,4-0,5 kg per vecka vilket jag tycker känns alldeles lagom :)

kl

Idag stod faktiskt vågen på 69,8 kg igen :banana: så även om det pendlar mellan 68,8 och 70,3 just nu, så verkar det ändå saaakta gå neråt :bump:

Jätte bra jobbat!Kan tänka mig att det är härligt att slippa operation.:)

Min helg har verkligen inte varit bra i matväg men jag har iaf inte gått upp ngt:).Står fortfarande fast på samma vikt,dvs gått ner 2,8 kg sen 12 feb så nu blir det att ta i lite mer med hårdhandskarna tror jag.

Nej, jag har satt mitt mål till 68 kg och sen får vi se om jag känner mig nöjd där. :)

Skönt att du inte har gått upp i alla fall! :)

Nä, inte jag heller. Mitt mål är 57-58 kg ungefär. Så det är en bit kvar, och guuuuuud så segt det går. Motivationen som tryter här :) Vågen visade dessutom 62,1 idag. Förbannade 62:a!

Min helg har verkligen inte varit bra i matväg men jag har iaf inte gått upp ngt:).Står fortfarande fast på samma vikt,dvs gått ner 2,8 kg sen 12 feb så nu blir det att ta i lite mer med hårdhandskarna tror jag.

Vi får gå ihop, jag tror nämligen jag behöver göra samma sak :)

Hahaha är vi synkade eller? 72,1 idag, jäkla skit! :p

Jag måste också sätta lite fart nu, har varit oerhört slapp de senaste dagarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka