I dag har jag varit konstant hungrig hela dagen. Har inte känt så på länge. Frustrerande.
Bottenlöst hungrig är verkligen jobbig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I dag har jag varit konstant hungrig hela dagen. Har inte känt så på länge. Frustrerande.
Tränar du hårt på fastedagar eller du tar det lite lugnare då? Jag vet att jag inte orkar speciellt mycket om jag inte ätit ordentligt, fast igår kände jag mig inte alls lika utsvulten och "svag" trots lågt kaloriintag. Men var inte heller på gymmet
Måste bara säga att min fastedag igår gick super! Var inte alls hungrigare än en vanlig dag!?! Knorrs köttsoppa var visst bra att hålla sig mätt på, god var den med.
För mycket gör inget bara den är konsekvent. Kliver jag upp på min tre gånger visar den tre olika summor...
Jag har en obh nordica som är konsekvent, visar samma flera ggr på raken.Finns det någon våg man kan köpa hem som går att lita på?
Står den riktigt plant? Gamla batterier?
Nej, inte supertokigt åtminstone. Jag är pytteliten, så trots att jag har några kilo för mycket så väger jag bara 47-48 kg. Hur många kcal man förbränner kopplas inte bara till vikt och sträcka utan även till den %VO2Max man förflyttar sig i. Nu sprang jag på en förhållandevis låg %VO2Max, vilket också ger en rätt låg kaloriförbrukning. Höftar man så kan man använda formeln 1 kcal/kg/km, men med låg intensitet så förbränner man mindre och med hög intensitet så förbränner man mer.
Plant och fräscha batterier. Beter sig likadant i hela huset.
Hur kan du anse dig överviktig???
Är du bara 150 cm lång? Då är ju 45 kg bmi 20...Jag har aldrig sagt att jag är överviktig. Däremot har jag 3-4 kg som jag vill bli av med så att jag kommer i mina vanliga kläder som fortfarande sitter lite tajt efter tidigare viktuppgång när jag inte kunde springa så mycket på grund av skada. Vid 44-45 kg (med lite lagom muskler på kroppen) så är jag absolut inte underviktig, utan är, enligt BMI, normalviktig med god marginal.
Är du bara 150 cm lång? Då är ju 45 kg bmi 20...
Men hur intressant är egentligen BMI på individnivå? Jag ligger enligt BMI på undervikt men ser högst normalviktig och sund ut.Är du bara 150 cm lång? Då är ju 45 kg bmi 20...
Men hur intressant är egentligen BMI på individnivå? Jag ligger enligt BMI på undervikt men ser högst normalviktig och sund ut.
Men hur intressant är egentligen BMI på individnivå? Jag ligger enligt BMI på undervikt men ser högst normalviktig och sund ut.
Om jag ligger lågt inom normalvikten enligt BMI, får jag oroliga förfrågningar av vänner om hur jag mår och om jag äter som jag ska.
BMI är ett mått som avser grupper, inte individer.
Nej vad snällt sagt, nu gjorde du mig himla himla glad!Samt svinsnygg. Icke att förglömma!
Hähä. Så är det vettu