Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har vänner som köper strl 170 på ungdomsavdelningen när dom väger längd minus 110.![]()
Jag har ett gäng t-shirtar, linnen, tröjor i just strl 170, till och med en tjocktröja i strl 164 som ändå är lite stor på kroppen och det passar på mig lika bra som s/xs och en del damtröjor måste jag också ha xs på för att de inte ska se allt för tältaktiga ut
och som sagt så väger jag ändå mer nu än jag skulle vilja, men jag tränar i första hand för att bli starkare, att magplufset krymper är en trevlig liten bonus
![]()
Så mina kilon som jag hade klarat mig utan ligger på armar
och runt midjan och höfterna.
Funkar denna? Kanske blev felvänd?
![]()
Är det de kilona som försvinner om du går ner 5 kilo, då?
Jag kan lätt klara mig utan en hel del av det som sitter på låren och rumpan, men det som händer om jag går ner några kilo är att överkroppen och ansiktet blir helt utmärglade, utan att det jag vill bli av med försvinner.
Ska jag behöva svälta mig?!
Absolut inte!
Du verkar ha kommit till en platå och det gör de flesta nån gång under viktminskning. Dessa platåer kan ha olika anledningar och olika orsaker, men svält är aldrig någonsin svaret eller lösningen.
Här vill jag också vara med !!
Liten släng av panik pga den långsamma nedgången på vågen.
Går man inte ner enligt plan så ställer de in operationen.
Jag har tappat två kg den här första veckan och den sägs ju vara den man tappar mest på.
För att göra det än lite värre så kommer jag att vara precis före mens i samband med op och då binder kroppen alltid extra vätska.
Avskyr det här!
![]()
Liten släng av panik pga den långsamma nedgången på vågen.
Går man inte ner enligt plan så ställer de in operationen.
Jag har tappat två kg den här första veckan och den sägs ju vara den man tappar mest på.
För att göra det än lite värre så kommer jag att vara precis före mens i samband med op och då binder kroppen alltid extra vätska.
Avskyr det här!
![]()