Tack!
Ja, jag har sen jag postade förra inlägget funderat lite och kommit upp med någon slags plan (tror jag

).
Har tänkt att jag ska dra ner rejält på pasta/ris/potatis. Helst bara unna mig pasta någon gång ibland och minska mängden ris och potatis på tallriken avsevärt. Sen i första hand äta fisk, kyckling och kassler. Men tänker inte utesluta annat, bara skära ner och ersätta det med föregående. Fil, gröt och ägg/omelett till frukost och ev kvällsmål istället för bröd (knäckebröd är dock tillåtet då och då som mellanmål

). Mycket vitkål, blomkål, broccoli, ärtor, rivna morötter, bönor, majs, färska grönsaker och ja.. du fattar
Sen givetvis verkligen försöka hålla mig ifrån godsaker..(!!) Och om jag blir sugen - köpa EN Guldnougat eller EN Japp, för jag vet att det oftast faktiskt dämpar suget. Inte lixom köpa på mig en godispåse för 50 spänn, plus en 200 g marabou, plus en bilpåse..
Och...det här med motion. Känns nästan som det svåraste. Just nu iaf

Men var ute och gick 50 minuter idag och det var så himla skönt! Känns ju så värt det när det är gjort, plus att motion/träning får mig så mycket mer motiverad att också äta nyttigt och hälsosamt.
Ptja.. Vad tror ni?

Haha. Jag ger det fyra dagar till en vecka så spricker det nog