Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr var det just det jag inte gjorde! Buffén gick bra, lite gott slank ner men fortfarande inte farligt. Men var inte beredd på att vi skulle hem till farmor där hon bakat två tårtor. Nu sitter jag här och undrar varför jag bara inte tackade nej?Bestäm dig för en kaka, en liten bit tårta osv. I förväg. Och gå inte dit hungrig![]()
Jag borde verkligen också köpa träningskläder, just nu tränar jag i några halvslitna mjukisbyxor och någon T-Shirt och jag känner att det nästan är pinsamt! Byxorna åker ner ibland lite för långt så jag måste dra upp dom, charmigtKöpte mig ett par träningsbyxor förut. Var så trött på mina sjabbiga mjukisbyxor och inspirerad av en kompis tänkte jag att jag skulle hitta något i denna stilen:![]()
Som jag kan ha både till vardags och för att gå ut och typ gå i. Hittade ett par billiga på rean, dock storleken för små, men de var ju billiga! De är jätteskönaNu vill jag typ bli värsta träningsfreaket så att det känns legitimt att gå runt i sådana jämt! Och så vill jag ju såklart gå ned en storlek så att de sitter bättre!
![]()
Jag borde verkligen också köpa träningskläder, just nu tränar jag i några halvslitna mjukisbyxor och någon T-Shirt och jag känner att det nästan är pinsamt! Byxorna åker ner ibland lite för långt så jag måste dra upp dom, charmigt. Känner dock inte riktigt att jag har råd med träningskläder just nu, någon som vet var man kan hitta billiga med okej kvalité?
Oj tänkte inte på att Ica kunde ha träningskläder haha, men det är ju säkert billigast på sådana ställen. Jag får helt enkelt ta en koll senare i veckan.Jag köpte mina på ICA för 99 spännÄr det inte reor lite överallt just nu? Då kan man ju passa på!
Finns ju outletaffärer som är betydligt billigare.Jag borde verkligen också köpa träningskläder, just nu tränar jag i några halvslitna mjukisbyxor och någon T-Shirt och jag känner att det nästan är pinsamt! Byxorna åker ner ibland lite för långt så jag måste dra upp dom, charmigt. Känner dock inte riktigt att jag har råd med träningskläder just nu, någon som vet var man kan hitta billiga med okej kvalité?
Jag borde verkligen också köpa träningskläder, just nu tränar jag i några halvslitna mjukisbyxor och någon T-Shirt och jag känner att det nästan är pinsamt! Byxorna åker ner ibland lite för långt så jag måste dra upp dom, charmigt. Känner dock inte riktigt att jag har råd med träningskläder just nu, någon som vet var man kan hitta billiga med okej kvalité?
Sportamore tycker jag är grymma! Har nästan alltid rea på redan billiga kläder!
Ska jag gå till en fysisk butik blir det i regel Stadium, alternativt XXL eller Stadium outlet!![]()
Haha vilken skillnad!! Men får du inte näringsbrist av att äta så lite mat eller?