Vikttråden 2015

Bestäm dig för en kaka, en liten bit tårta osv. I förväg. Och gå inte dit hungrig :D
Tyvärr var det just det jag inte gjorde! Buffén gick bra, lite gott slank ner men fortfarande inte farligt. Men var inte beredd på att vi skulle hem till farmor där hon bakat två tårtor. Nu sitter jag här och undrar varför jag bara inte tackade nej?
Min hjärna blev helt hooked på socker och skrek "mer!mer!". :mad:
Det blir till att försöka hålla igen imorgon och på tisdag. Torsdag är det dags att väga sig igen! :nailbiting:

Köpte mig ett par träningsbyxor förut. Var så trött på mina sjabbiga mjukisbyxor och inspirerad av en kompis tänkte jag att jag skulle hitta något i denna stilen:
base-winter-tights-dam.jpeg

Som jag kan ha både till vardags och för att gå ut och typ gå i. Hittade ett par billiga på rean, dock storleken för små, men de var ju billiga! De är jättesköna :love: Nu vill jag typ bli värsta träningsfreaket så att det känns legitimt att gå runt i sådana jämt! Och så vill jag ju såklart gå ned en storlek så att de sitter bättre! ;)

Jag har precis beställt hem en Ablicita StepCore 360 (tror jag den hette..) :) Förhoppningsvis kan jag få lite fart på mig om jag känner att det är enkelt att träna och jag inte behöver ta mig ut typ :p

Köpte mig ett par träningsbyxor förut. Var så trött på mina sjabbiga mjukisbyxor och inspirerad av en kompis tänkte jag att jag skulle hitta något i denna stilen:
base-winter-tights-dam.jpeg

Som jag kan ha både till vardags och för att gå ut och typ gå i. Hittade ett par billiga på rean, dock storleken för små, men de var ju billiga! De är jättesköna :love: Nu vill jag typ bli värsta träningsfreaket så att det känns legitimt att gå runt i sådana jämt! Och så vill jag ju såklart gå ned en storlek så att de sitter bättre! ;)
Jag borde verkligen också köpa träningskläder, just nu tränar jag i några halvslitna mjukisbyxor och någon T-Shirt och jag känner att det nästan är pinsamt! Byxorna åker ner ibland lite för långt så jag måste dra upp dom, charmigt ;). Känner dock inte riktigt att jag har råd med träningskläder just nu, någon som vet var man kan hitta billiga med okej kvalité?

Jag borde verkligen också köpa träningskläder, just nu tränar jag i några halvslitna mjukisbyxor och någon T-Shirt och jag känner att det nästan är pinsamt! Byxorna åker ner ibland lite för långt så jag måste dra upp dom, charmigt ;). Känner dock inte riktigt att jag har råd med träningskläder just nu, någon som vet var man kan hitta billiga med okej kvalité?

Jag köpte mina på ICA för 99 spänn :angel: Är det inte reor lite överallt just nu? Då kan man ju passa på!

Jag köpte mina på ICA för 99 spänn :angel: Är det inte reor lite överallt just nu? Då kan man ju passa på!
Oj tänkte inte på att Ica kunde ha träningskläder haha, men det är ju säkert billigast på sådana ställen. Jag får helt enkelt ta en koll senare i veckan.

Finns ju outletaffärer som är betydligt billigare.

Inget "missbruk" under helgen. Grönsaker och dipp i ganska lagom mängd på lördag. Nu är det bara att kämpa en vecka till. Så jäkla tufft när ätbart känns som det enda positiva.

Sportamore tycker jag är grymma! Har nästan alltid rea på redan billiga kläder! :)
Ska jag gå till en fysisk butik blir det i regel Stadium, alternativt XXL eller Stadium outlet! :)

Efter en helg med vansinnigt mycket onyttigt och väldigt lite motion är jag nöjd med att vågen stod på 61,9 kg.

Ikväll ska jag dessutom förbränna massor! :D

Här går det förvånansvärt bra! Jag kunde inte låta bli att ställa mig på vågen i morse igen, -1,5 kg sammanlagt (48,5 kg), men en del räknar jag med är vätska (även om det är betydligt fortare än beräknat). Intaget ser hittills ut som följande de senaste 9 dagarna:

2282 kcal
1813 kcal
1282 kcal
1459 kcal
1235 kcal
1053 kcal (detta var för plågsamt!)
2202 kcal (överintag, förmodligen på grund av plågan dagen innan)
2139 kcal
1511 kcal

Siffrorna är helt relaterade till hur mycket jag har tränat. Fortsätter det att gå ner så här snabbt så kommer jag att köra max 4 veckor på så lite energi, sedan kommer jag att öka upp med minst 250 kcal/dag så att jag kan börja träna hårdare pass igen.

stog kvar på 68,1 kg igår inte så förvånad mycke socker i helgen (läsk) och tyckte jäkligt synd om mig själv i söndags hade värdens mensvärk utan mens och mens hade jag helgen innan...

Jag köper träningskläder på hm eller gina tricot (ibland kappahl) bra priser och hyfsat bra kvalitet!

Vägrar att betala mer än 300 för ex ett par tights :crazy:

Sportamore tycker jag är grymma! Har nästan alltid rea på redan billiga kläder! :)
Ska jag gå till en fysisk butik blir det i regel Stadium, alternativt XXL eller Stadium outlet! :)

@_FiA_ Tipsar även om Zalando som ofta har rea på träningskläder. Dessutom brukar man kunna googla till sig rabattkoder. Även - hör och häpna - Ellos har ett stort utbud av träningskläder och har ofta rea och diverse rabattcheckar.

Annars köper jag mest på Startfitness då de har ett väldigt stort utbud av favoritshortsen. Jag brukar köpa på mig ett gäng när jag beställer löparskor.

Stadium Outlet har vi här, så där ska jag ta och gå in och ta mig en kik, men det väl märkeskläder där bara. Zalando och sportamore var ju ändå relativt dyrt eftersom det är märkeskläder även om det är på rea. Gina tricot ska jag titta på där verkar man kanske kunna få ett bar byxor under 200 kr.

Jag är så galet sugen på att köpa mc donalds till lunch! Men det kostar så många kalorier.. då har jag bara kring 400 kcal kvar, och jag kan visserligen äta tacos ikväll igen och då går det nog ihop, men det finns inget utrymme för snacks idag i så fall ;)

60 min kondition på gymmet i bra tempo.
Tidig lunch blev kall kyckling (stekt i går), lite kall pasta och kokta grönsaker.
Nu lite morotsstavar, ett halvt äpple och kaffe.

Jag kämpar med portionsstorlekarna, jag har så svårt att få ner dem. I helgen som varit har jag ätit okej förutom två pyttesmå kakor på ett barnkalas igår....eftersom jag slarvade med att ta med mig en frukt eller en knäckemacka.....grrrr. Så dumt. Höll på att dö av hunger så...de slank ner. Min man åt typ sju stycken eller mer, de var väldigt små men ändå. Sen år jag nötter i lördags men det brukar jag göra.
På plussidan har jag blivit lite friskare efter min fyra månader långa förkylning så nu har jag åtminstone kört lite knäböj och hantelträning. Ska väga mig på onsdag och se hur det hela går.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 235
Senast: co-SMAD4
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: VLMF
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka