Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mellan tummen och pekfingret ungefär 1 kcal/kg/km.![]()
Ja himla taskigt av ens arbetsgivare att ställa fram en massa semlor bara sådär framför snoken! Jag fullkomligt älskar semlor, kan äta det året runt. Men nu räcker det.Åt oxå en semla på jobbet idag, hemmagjorda semlor å gemensamt fika med semlorna rakt framför snoken.... Tur jag ska dra ner som tusan på läsken i helgen. Varit lite mer än det bör ha varit dom senaste veckorna. Antar att det är för att det är så himla mycke just nu. Men skärpning skärpning.
Se där, alltid lär man sig något nytt. Att röda blodkroppar ökar känns ju iofs väldigt logiskt.Blodvolymen ökar på grund av en ökning av plasma och röda blodkroppar. Plasmaexpansionen börjar redan efter någon vecka med uthållighetsträning. Sammanlagt kan ökningen bli 10-15% av en ursprunglig blodvolym på ca 4 liter för kvinnor. Den ökade blodvolymen bidrar sedan till att även öka hjärtats slagvolym.
Fick precis bilderna vi fotade på gymmet förra gruppträningen
Vill helst krypa ner under en sten![]()
Jag förstår vad du menar, man kan verkligen inbilla sig att det nog inte är så illa, men när man väl ser en bild kan man få en chock. Vet att jag fick det när jag vägde 78 kg och i mitt huvud så hade nog inte min kropp förändrats såååå mycket... men när jag såg bilden så fick det då verkligen igång min motivation och jag gick ner till 67 kg!För jag nog har en ganska skev bild av att jag inte är så stor som jag är![]()
Men det är bra, förra gången jag såg en liknande bild på mig själv (är extremt duktigt på att undvika kameror) gick jag ner 25 kg på nästan ingen tid alls
Och nej ni kommer INTE få se bilden förens jag gått ner minst 15 kg![]()
Jag förstår vad du menar, man kan verkligen inbilla sig att det nog inte är så illa, men när man väl ser en bild kan man få en chock. Vet att jag fick det när jag vägde 78 kg och i mitt huvud så hade nog inte min kropp förändrats såååå mycket... men när jag såg bilden så fick det då verkligen igång min motivation och jag gick ner till 67 kg!
Håller med å hemmagjorda oxå. Men nu är det skärpning.Ja himla taskigt av ens arbetsgivare att ställa fram en massa semlor bara sådär framför snoken! Jag fullkomligt älskar semlor, kan äta det året runt. Men nu räcker det.
Håller med er båda. Dessutom det där undvikandet av att ens sätta på sig kläder som man inte passar i längre. Var först när jag ställde mig på en våg å såg som jag fick en oh jävlar.