Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
66.2 idag så nu går det åt rätt håll igen.
Garanterat ingen IVF före augusti så jag får väl krympa så mycket jag kan tills dess, så jag har en fin vikt att sikta på efter graviditet. Och jag vet att IVF inte är en garanti men om jag ska orka mentalt så måste jag tänka så.
Hoppas det går snabbt sen att få IVF och att det komemr funka på första försöket. *kram*
Jag står ju i kön sedan 30/3. Det jag helst vill är att landstinget ska hyfsa upp reglerna för det fria vårdvalet så jag kan vända mig till Linné. De har inte ens fått pris de kan debitera landstinget...
Under tiden tänkte jag blåögt tro att jag kan få till det spontant
Nu är vågen stadigt under 66.5 och darrar ner till 65.7, skönt att jag fortfarande tappar bara jag skärper till maten.
Och det gick åt helvete. Ska det inte gå att ha ett normalt/lagom förhållande till sånt som är ätbart. *ledsen*60.7. Känns som om det går segt men 1.3 kg från torsdag till idag är ju ok.
Till helgen är det dock kalas/fest. Målet är att inte överäta.
@Blueberry sitter och letar efter en cykelhjälm. Visst köpte du en frän en med utseende som en dinosaurie? Var hittade du den?![]()
Skönt att vara nere på samma vikt som innan.60.8 kg. Får ses som ok att vara nere på samma vikt som i fredags före katastrofhelgen. Dock är det aldrig godkänt att vara över 60. Känner mig mullig och bläkig.
Det tror jag nog! Om man kan komma undan billigt så kan det ju vara värt det.@Pilot Haha ja, och nu verkar jag "få" 16 timmar "över" i veckan, då mitt extrajobb inte har råd att ha mig kvar, så jag är väl så illa tvungen att investera lite tid i att röra på fläsketActic hade ett erbjudande om träning utan bindningstid, bara en månads uppsägning, och dom skulle bjuda på månadsavgiften (hur länge då kan man ju fundera) till tidigare kunder. Funderar om det kan vara värt att ta det typ två månader iaf under sommaren här, och verkligen ta och träna.