Det skulle vara enda gången.Men så kan du ju inte säga. Det beror ju på hur lång man är osv. Väger du 60 kg och har BMI på 40 så är det ju inte ok att väga 60. ( som ett exempel)
...
(Jag försöker inte få dig att väga mer än vad du trivs med.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle vara enda gången.Men så kan du ju inte säga. Det beror ju på hur lång man är osv. Väger du 60 kg och har BMI på 40 så är det ju inte ok att väga 60. ( som ett exempel)
...
Så jag har inte rätt att tycka att det inte är ok för mig?Det skulle vara enda gången.![]()
Självfallet!Så jag har inte rätt att tycka att det inte är ok för mig?
Fast innerst inne tycker du att jag är lite knäpp som klagar när jag väger 61 kg....Självfallet!
Jag ändrade mitt övre inlägg innan du hann se det. Du får väga vad du vill- det var lite min poäng.
Fast innerst inne tycker du att jag är lite knäpp som klagar när jag väger 61 kg....
Jag menar dessutom allvar. Däremot så har jag inte lyckats förmedla det jag vill i skrift (eller så håller vi bara inte med varandra).
Verkligen inte!
Ingen nedgång denna vecka men vägning efter att ha varit vaken i 26h är nog ingen hit.
Starkt jobbat! Jösses vilket resultat på bara drygt en månad! Jag har missat vad du har för strategi..?33 dagar!
60.5kg
-6.5kg
På söndag fyller jag år så i helgen blir det pizza och tårtaHoppas det inte förstör allt för mycket, men för att vara ärlig så har det blivit pizza dom senaste tre fyra söndagarna efter att vi insåg hur sjukt galet gott det är att grilla pizza på pizzasten i gasolgrillen.
Var är ni andra ?! Hur går det?
65.2 så det går nedåt. Hoppas på minst normalvikt efter semestern. 63 ger ett BMI på 24.9 och semestern börjar 15/6, 5 veckor ensam...