Vikttråden 2015

62,3 ...går ju inte jättefort neråt...men det har gått fort ändå på sätt och vis :D
PLUS att jag börjar få synliga MAGMUSKLER :eek:
Woho! :bump: DET måste kännas gött! :D Jag har en bit kvar till synliga magmuskler om vi säger så... :angel:

*kl* Det där med vågen rättade inte alls till sig utan jag ökade ännu mer. På torsdagsmorgonen såg jag nog ut så här när jag klev upp och såg att jag nästan var uppe i 66 kg --> :eek: När jag hade varit ute och sprungit knappt två timmar senare trillade poletten ner: mensen hade återvänt efter nästan 2,5 års bortavaro. Nu när den har varit överspelad sedan några dagar har jag krupit ner till 64,1 igen men jag bara äter och äter godis. Är något stressad inför min sista jobbdag i morgon. Jag hoppas att jag ska lyckas stabilisera saker och ting efter det.

Ingen träning den här veckan. Dottern har hållt mig vaken halva nätterna och jag har haft skitmycket på jobbet. Ska bli så skönt med helg och därefter ledighet (trots att det är trist att sluta på jobbet).

Jag har inte vägt mig på länge, idag blev det subway och nötter från lösvikt. Har dock varit på jäkla bra humör. Stått i det obarmhärtiga provrumsljuset och inte känt mig som en elefant! Provat kläder jag med ögonmått aldrig trodde jag skulle komma i, kommer i S! Köpte ett par shorts i 38! Bara det, men viktigast är känslan. Nog är jag lös och sladdrig med rejäl mage men i mina ögon börjar jag iallafall vara fin nu. :D

63.7 idag så nu är det på väg åt rätt håll igen, 1.2kg ner från förra veckan men det bör ha varit mest vätska, mensen har precis börjat så smått.

Sambon har gått upp 0.1kg :grin:

62.7 idag, sambon har inte vägt sig än.

weight.png

Normalvikt uppnådd :D

Jag har inte vägt mig på länge, idag blev det subway och nötter från lösvikt. Har dock varit på jäkla bra humör. Stått i det obarmhärtiga provrumsljuset och inte känt mig som en elefant! Provat kläder jag med ögonmått aldrig trodde jag skulle komma i, kommer i S! Köpte ett par shorts i 38! Bara det, men viktigast är känslan. Nog är jag lös och sladdrig med rejäl mage men i mina ögon börjar jag iallafall vara fin nu. :D

Såvida du inte är extremt kort så kan du omöjligen ha rejäl mage om du drar 38 i byxor/shorts och S på tröjor/linnen och de sitter bra. Drar samma storlekar själv nämligen och jag har inte nån rejäl mage, långt ifrån ;)

Strl 38 på 159cm

Inte ens jag tycker att det är en jättemage...

@Gnist Skulle visa om jag inte skulle outa mig helt, mät upp 95 cm över nedre delen av magen och 77cm i midjan såå, ja, jag har mage :) Drar inte S på linnen osv om dom inte ska sitta tight, vet inte då jag aldrig har tighta kläder i princip. Drar 38 på byxor och L på linnen, det är stickade tröjor jag köpte två i S men dom har ingen särskilt jättetight passform utan normal. Så visst går det! Det är rätt löst dock men det drar ihop sig mer och mer.

@lil-sis vi är lika långa :) Men du har rejälare ben/rumpa än jag. All min vikt sitter på magen.

Väger mig inte nu. Ätit massor hela helgen. Mår inte riktigt bra och känner att olycklig och smal eller olycklig och lite semesterkilon spelar ingen roll.

Försöker hålla mig borta från läsk å skit under veckan men nu vart det svårt. Gått på en dejt med en snubbe 3 ggr å nu ignorerar han mina meddelandet (bara skickat 2 dock), men fick major flashbacks till mitt ex så jävla fult att ignorera folk så där...

Här går det åt skogen...
Äter, och äter och äter. Har sjukt tighta brallor på mig idag. Hade varit hemskt skönt om de blev mindre tighta... :p

Här skenar det. Äter och äter. Gör jag när har ångest men nu får jag ångest av att jag är fläskig. Usch. Vågar inte väga mig men närmar mig nog 64-65.
Cyklar nu och ska försöka att inte överäta så sjukt mycket idag.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 235
Senast: co-SMAD4
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: VLMF
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka