Bra jobbat!59,8 kg under 60 market yeahOxå insåg att jag gått ner 8,6 kg hittils, shit det är mycke alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat!59,8 kg under 60 market yeahOxå insåg att jag gått ner 8,6 kg hittils, shit det är mycke alltså.
Bra jobbat!
Jag märker tyvärr inte den effekten.Kvarg är min bästa vän, ju mer jag äter desto mindre väger jag![]()
Woho!62,3 ...går ju inte jättefort neråt...men det har gått fort ändå på sätt och vis
PLUS att jag börjar få synliga MAGMUSKLER![]()
63.7 idag så nu är det på väg åt rätt håll igen, 1.2kg ner från förra veckan men det bör ha varit mest vätska, mensen har precis börjat så smått.
Sambon har gått upp 0.1kg![]()
Jag har inte vägt mig på länge, idag blev det subway och nötter från lösvikt. Har dock varit på jäkla bra humör. Stått i det obarmhärtiga provrumsljuset och inte känt mig som en elefant! Provat kläder jag med ögonmått aldrig trodde jag skulle komma i, kommer i S! Köpte ett par shorts i 38! Bara det, men viktigast är känslan. Nog är jag lös och sladdrig med rejäl mage men i mina ögon börjar jag iallafall vara fin nu.![]()
Jag har inte vägt mig på länge, idag blev det subway och nötter från lösvikt. Har dock varit på jäkla bra humör. Stått i det obarmhärtiga provrumsljuset och inte känt mig som en elefant! Provat kläder jag med ögonmått aldrig trodde jag skulle komma i, kommer i S! Köpte ett par shorts i 38! Bara det, men viktigast är känslan. Nog är jag lös och sladdrig med rejäl mage men i mina ögon börjar jag iallafall vara fin nu.![]()