Vilken (eller vilka) hårfärg ska jag ha?

Som vanligt presenterar du inte en åsikt. Du presenterar en sanning.

Vill du berätta vad du TYCKER eller KÄNNER kan det vara läge att skriva "jag tycker/känner...."

Det är så lätt att framstå som en arrogant rövhatt annars. Tycker jag.
Jag skriver alltid vad jag tycker
Aldrig några absoluta sanningar

Finns det någon på forumet som vet absolut sanning om hårfärg :confused:
 
Tyvärr är det så att den blå inte fäster så bra utan blek, den lila är betydligt bättre. Så jag röstar på den om du inte vill färga hela tiden.

@Wingates Vilket kort? Blev otroligt nyfiken på ditt hår!
 
Rosa glitterhår?!

Nä, finns det inte bättre sätt att väcka uppmärksamhet på ?
(För en 40-åring)
 
Rosa glitterhår?!

Nä, finns det inte bättre sätt att väcka uppmärksamhet på ?
(För en 40-åring)

Måste bara kommentera detta.. (34 år och rosa/lila hår) Varför skulle man nödvändigtvis vilja väcka uppmärksamhet med sin hårfärg? :confused:Oavsett ålder ska man väl ha en hårfärg man själv tycker är fin och strunta i vad andra tycker? Själv vill jag bli glad när jag ser mig i spegeln, och det blir jag varje gång med de färger jag valt :love: :bump:
 
Måste bara kommentera detta.. (34 år och rosa/lila hår) Varför skulle man nödvändigtvis vilja väcka uppmärksamhet med sin hårfärg? :confused:Oavsett ålder ska man väl ha en hårfärg man själv tycker är fin och strunta i vad andra tycker? Själv vill jag bli glad när jag ser mig i spegeln, och det blir jag varje gång med de färger jag valt :love: :bump:
Jo självklart ska du ha den färgen du själv gillar :up:
Och...jag får ha en åsikt i hur jag tycker det passar (eller ej)
Bra va :)

(Om du tycker färgen passar dig och du har det med en självklarhet, så passar den säkert dig också
Dom ggr kläder/frisyrer etc inte passar en person, är oftast då en person tvekar om saken)
 
Jag röstar på den blåturkosa, kan du inte bleka slingorna först bara, eller bleka topparna och sedan färga topparna, sen när det växt ut och om du tröttnar kan du ju bara klippa av topparna :). Jag har jättelust att färga mina toppar ljusblå, men vet inte om jag törs :D:p.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
1 969
Senast: Rie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 014
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp