Vilken (eller vilka) hårfärg ska jag ha?

Nä, jag vet inte heller vad som hade hänt på ICA om en va klädd som på bilden du länkade till
Kanske bara ett och annat höjt ögonbryn :angel:
Är inte riktigt lika tuff som kvinnan på bilden, men normalt sätt bryr sig folk inte ett skit - de är där för att handla mat. De andra brukar mest kommentera på att man har häftiga kläder/hår om de faktiskt säger något.
Ganska få beter sig som du gör här.
 
Jag har färgglatt hår, om än bara mörkt cerise-lila, och får ofta kommentarer om det från de intagna på jobbet. Det är inget problem för min del. Skulle jag inte vara tvungen att bleka håret så kraftigt för att få knalligt hår så hade jag glatt växlat mellan rosa, lila och turkos :D
 
TS, vilket svårt beslut att fatta! Tycker dom där färgerna är hur snygga som helst.
Blått sitter dock jättedåligt i håret, så kanske någon av de andra om du vill slippa färga stup i kvarten.


Alltså, sist jag kollade finns det ingen klädkod för att få handla på mataffären?

Hade bla. grönt hår en gång, blev många blickar.
Men det är kul att vara annorlunda bland alla trista färger!
 
Är inte riktigt lika tuff som kvinnan på bilden, men normalt sätt bryr sig folk inte ett skit - de är där för att handla mat. De andra brukar mest kommentera på att man har häftiga kläder/hår om de faktiskt säger något.
Ganska få beter sig som du gör här.
Jag får inte ha en åsikt om rosa hår på 40-åringar?
 
Ja, när dom går och handlar på ICA tex....

Jag tycker den här meningen var den roligaste på länge:D

Om det finns några regler för hur man ser ut på ICA så måste jag nog verkligen styra upp mig!! Jag handlar oftast i träningskläder, det kan ju bara inte vara rätt? O_o
 
Åhh, jag är nog egentligen mest sugen på den turkos färgen (är inte blå alltså). Kan ju alltid prova först och blir det tråkigt får jag väl bleka och färga igen. Tänker inte göra någon slinga alls i överhåret.

Apropå att inte få vara rosa i håret på ICA så är det fritt fram på konsum. På "mitt" lilla konsum är kassörskan färgad i rosa/lila.
 
Så gäller det upp till man fyller 25, eller får jag färga mitt i konstiga färger tills jag fyller 26? :D

730x466.jpg

Vem säger till han att han är sisådär 19 år för gammal för att ha annat än naturliga hårfärger? :eek:

Men till ämnet, rosa, alltid rosa, och föreslår oxå att bleka först för att få det att sitta och se allmänt bättre ut
 
Jag röstar också för directions istället för det där märket, och så lila. Rosa kan bli gränsfall till fult beroende på om du vill ha en ljusare eller mörkare rosa (isf röstar jag på mörkare). För att få en snygg blå måste man ha nästan vitt hår och eftersom du inte vill bleka så skulle jag inte gå för en sån svår färg.

Och jag tycker alla får ha vilka färger de vill i håret, jag erbjöd min mormor på 72 att färga lite rosa i håret men hon nöjde sig med sprayfärg som gick bort efter en dusch. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
1 972
Senast: Rie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp