Vilken Solkräm?

Sv: Vilken Solkräm?

Jag slängde bums en massa solkrämer som vi hade men nu måste man ju köpa ny, så e det nån som vet hur det ligger till med Hawaiian tropic? Vi är såna som blir illröda och den är bra men är den giftig?
 
Sv: Vilken Solkräm?

Läste test i GP och köpte Ambre soleil som fick bäst där. Har även kvar en "blå spray" som jag inte minns märket på, lämnade den hos mina föräldrar att ha och spraya sonen med där och slippa släpa nya sprayen fram och tillbaka (han sover där ibland).
 
Sv: Vilken Solkräm?

Jag hade bara hört halvt om halvt om testet på solkräm, och då jag vill det bästa för min lilla dotter, så körde jag ner till apoteket och frågade vilken solkräm de rek nu med tanke på all kritik/info om solkrämer.

De rekomenderade BAMSES solkräm 30.....:crazy:

Skrämmande när apotekspersonal inte vet vad de pysslar med...:eek:

Sen en annan reflektion om denna solkräm, innehållsförteckningen är ju inte på svenska. Finns det inte en lag på att de måsta vara på svenska vilken vara det än är om det säljs i sverige?:confused:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Igår var jag ute från 6 - ca 14. Det var inte alls supersoligt, utan lite sol, men solkrämsjunkie som jag är smorde jag mig i ansiktet...
2
Svar
30
· Visningar
1 538
Senast: Badger
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
854
Senast: enough
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 812
Senast: Voeux
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 060
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp