Bukefalos 28 år!

Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Hon tillhör stofamil, F.1,( Flyingefamilj 1), Kamburgfamiljen. Härstammar alltså från stoet Kamurg som importerades från Hannover till Sverige 1923.
 
Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Som det står inom parentes efter namnet tillhör hon F.1.
 
Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

var visst tvungen att hämta sidan igen för att se svar, ok, de e alltså det som f1 står för... mycket man inte vet ;)
tack för svar:-)
 
Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Vet du varför den inte finns registrerad i blup? Den enda som finns där efter Magini är en hingst/valack ju.
 
Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Åh, vad härligt :love: Magini fertil som 29-åring! Trodde han var tagen ur avel eftersom ingen registrerad betäckning finns 2011. Han är min favorit sen länge :)
 
Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Åh, vad härligt :love: Magini fertil som 29-åring! Trodde han var tagen ur avel eftersom ingen registrerad betäckning finns 2011. Han är min favorit sen länge :)

:laugh:
ja, magini är 30 år i år, men tror dock att min och hennes bror är de två sista avkommorna efter honom...:(
grym han är magini, och lämnar endel skarpa avkommor, vilket jag gillar, då jag är sån själv...:angel:
 
Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Jag red ett tag en avkomma till honom (dock född 1989) och hon hade en hel del egna åsikter :angel: Men jag gillade henne ändå :love:
Ser fram emot bilder på din sen!! :D
 
Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Jag red ett tag en avkomma till honom (dock född 1989) och hon hade en hel del egna åsikter :angel: Men jag gillade henne ändå :love:
Ser fram emot bilder på din sen!! :D
klart de kommer bilder, hon är en självsäker, trygg liten tjej, vacker som en dröm!:d
satte på henne grimma för första gången för ett par dar sen, inte en reaktion!:bow:
 

Liknande trådar

Avel Sitter i sista minut med möderneinformation om min treåring som jag ska visa i helgen. Hittar inte riktigt att han hör hemma i någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 578
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Ja vad är det som gör att hästen är ett selektions sto egentligen? Har läst kriterierna på swb men förstår inte riktigt. Är det bara 3...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Vi funderar på att betäcka vårt sto till våren då vi känner att det är sista chansen med tanke på åldern och då hon inte fått föl förut...
Svar
18
· Visningar
1 752
Senast: vicky417
·
Avel Jag är sugen på att betäcka mitt sto med Baltimore, någon som vet nåt om hans temperament? Mitt sto är e. Quite Easy och har mycket...
2
Svar
22
· Visningar
3 897
Senast: grimman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp