Bukefalos 28 år!

Vilket märke???

Sv: Vilket märke???

Jag skulle tagit Veredus, har både ProLight och Carbon Gel och är nöjd med båda två.;) Älskar Carbon Gelen, helt oslagbar passform och dom är desutom väldigt snygga!:d

Men Eskadron är ju också ett säkert kort, hållbara och klassiska...;)
 
Sv: Vilket märke???

Jag skulle valt Lami-Cell de finns i svart, brun, grå och vit:P De är väldigt bra, speciellt bakskydden då de är "delade" så de går på båda sidorna, betalade 549:- för fram och bak:D Håller väldigt bra också, de är bara lite repiga:D;)
 
Sv: Vilket märke???

Haha, Jag vann 2 lami-cell skydd (bak&fram) förra helgen . Har inte använt dom än, men det var kul att höra att dom funka ;) .

Själv har jag eskadron på storhästarna, dom är bra och håller länge.
Ponnyn har ett par blå hampa, dom har jag haft i 5 år och funderar på att köpa ett par lika dana. Men jag vert inte riktigt då bakskydden släpper och snurrar runt ibland.
 
Sv: Vilket märke???

Jag använder själv endel eskadronskydd, mestadels vid ridning i terräng. Men även som lite slit och släng. Dom fungerar kanon, och är dessutom väldigt smidiga att göra rent. Så perfekt att ha när ridbanan är slaskig. Väldigt prisvärda skydd!

använder flexi soft cross country när vi rider i skog och mark
samt ludger beerbaum som lite slit och släng i dåligt väder.
jag avråder dig dock fån att välja fårskinnsfodrade. fårskinnet gör ingen nytta, blir lätt skitigt och svårt att få rent dessutom är det väldigt osmakligt
 
Sv: Vilket märke???

Jag använder själv endel eskadronskydd, mestadels vid ridning i terräng. Men även som lite slit och släng. Dom fungerar kanon, och är dessutom väldigt smidiga att göra rent. Så perfekt att ha när ridbanan är slaskig. Väldigt prisvärda skydd!

använder flexi soft cross country när vi rider i skog och mark
samt ludger beerbaum som lite slit och släng i dåligt väder.
jag avråder dig dock fån att välja fårskinnsfodrade. fårskinnet gör ingen nytta, blir lätt skitigt och svårt att få rent dessutom är det väldigt osmakligt

okay
nää har sagt så att fårskinnet måste man kunna ta ut ur skyddet. Sen funderar jag på Eskadron FLEXI GEL. någon som dom?
 
Sv: Vilket märke???

Dom här är ju bara för snygga :love:
GE02C_36.jpg

finns med vanliga spännen också.
 
Sv: Vilket märke???

inte säker men jag tror typ att de kostar ca 960 för bak.
 
Sv: Vilket märke???

Framskydd 1490 kr så om man ska ha runtom bilr det 2450:-
 
Sv: Vilket märke???

Japp :D

GE03C_37.jpg

Finns med spännen med men de är inte lika fina.
 
Sv: Vilket märke???

Grymt snygga.

Men tror inte jag vill ha läder. Hade ett par läder skydd ( dyra) för några år sedan, Hon fick skav av dom då dom skavade vid kotan. Därför är jag lite svår flörtad när det gäller läderskydd.

Men kom med rikitgt bra argument så kanske man köper dom :)
 
Sv: Vilket märke???

de är jätte mjúka och klädda med velcro på insidan. Översta delen är mjuk för att minimera risken för skador på senan.
 
Sv: Vilket märke???

de är jätte mjúka och klädda med velcro på insidan. Översta delen är mjuk för att minimera risken för skador på senan.

uhm låter riktigt bra...

Vet du hur kvaliteten är? Har du dom själv?
 
Sv: Vilket märke???

De är super. Många "värstingar" har dom, nej men det blir mitt nästa köp:d:love:
 
Sv: Vilket märke???

De är super. Många "värstingar" har dom, nej men det blir mitt nästa köp:d:love:

oki

Man kanske skulle bli en värsting då ;)


Men är det någon som har Eskadron Flexi GEL?

Funderar på dessa nämligen
 
Sv: Vilket märke???

KL

En kompis till mig i stallet hade köpt Catagos Pro skydd som jag tyckte var jättesnygga. Beställde dem från Hi**son för 449 kr. Fick dem igår och då visade de sig vara Lami-cell! Jag jämförde skydden och de såg exakt likadana ut, samma mönster, material samt bild på framsidan av förpackningen! Det enda som skiljde åt var att på hennes stod det Catago Pro och på mina står det Lami cell.

Är det samma skydd eller vad?!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
8
· Visningar
709
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 091
Senast: Wingates
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Acto
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp