Vilket ord beskriver dig bäst i din yrkesroll?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 68
  • Visningar Visningar 3 678
En kär kollega kallade mig "en sån där cynisk lösningsfokuserad jävel" vilket jag nästan vill ha med i mitt CV.

Annars så är "(wo)man of plenty fix" träffade. Vi i vår grupp förväntas kunna allt mellan himmel och jord. Och rätt ofta ror vi det i land också...

Jag tänker att det beror på vilken av mina kollegor man är. Men ett återkommande ord är;

Ångvält

Gjorde något personlighetstest som skulle illustrera resultatet med bilder. Jag blev en noshörning :cautious:. Så det stämmer säkert. Med fler ord så är det högt tempo (fort och fel ibland), något bristande social känslighet och god övertalningsförmåga som bakas in. Tror jag.

Japp:D Särskilt när 25 olika personer vill mig olika saker så blir det mycket; ”blir två minuter sen till mötet, måste bara hjälpa X med att skriva ut en rapport”, ”jag ska strax gå på lunch, ska bara hjälpa X med att analysera statistiken” osv i all oändlighet känns det som ibland😅

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 413
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 512
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 002
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka