Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tänker att det beror på vilken av mina kollegor man är. Men ett återkommande ord är;
Ångvält
Gjorde något personlighetstest som skulle illustrera resultatet med bilder. Jag blev en noshörning . Så det stämmer säkert. Med fler ord så är det högt tempo (fort och fel ibland), något bristande social känslighet och god övertalningsförmåga som bakas in. Tror jag.
Japp Särskilt när 25 olika personer vill mig olika saker så blir det mycket; ”blir två minuter sen till mötet, måste bara hjälpa X med att skriva ut en rapport”, ”jag ska strax gå på lunch, ska bara hjälpa X med att analysera statistiken” osv i all oändlighet känns det som ibland
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Hästmänniskan
Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny.
Dottern är född -15 dvs...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...