Vilse i grafikkortsdjungeln

V

Venus

Vad är skillnaden mellan ATI Radeon och Geforce FX? Jag behöver ha ett nytt grafikkort eftersom mitt gamla är trasigt. Men har lite svårt att bestämma mig för vilket jag ska välja. :confused:
 
Vad behöver du för ngt kort? Jag menar med utbudet som finns kan du köpa ett kort för 6000 kr eller mer och få ett underbart kort för spel... men å andra sidan är det mkt onödigt om du bara ska ha ett kort som funkar i windows t.ex. spelar du inte kan du ju köpa ett kort för 800 kr... Specificera dig så hjälper jag gärna till!
 
jag har ett geoforce FX5200 och det funkar hur bra som hellst har inte hafty några som hellst problem med det!

kostar ca: 800-900kr
:banana:
 
Det blir lite spel ibland...
Jag har iaf beställt ett ATI Radeon 9200 128 MB DDR och TV-out. Kostade ca 850 kr tror jag. Hoppas att det funkar bra.:-) :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
837
Senast: Gulis
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 091
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 640
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp