BeklagarInget klart besked, men sannolikt missfall. Ska lämna nytt blodprov på fredag för att se hur hcg utvecklas. Börjar få ont och blöder.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarInget klart besked, men sannolikt missfall. Ska lämna nytt blodprov på fredag för att se hur hcg utvecklas. Börjar få ont och blöder.
Typiskt typisktInget klart besked, men sannolikt missfall. Ska lämna nytt blodprov på fredag för att se hur hcg utvecklas. Börjar få ont och blöder.
Beklagar så! Vet hur ont det gör!Inget klart besked, men sannolikt missfall. Ska lämna nytt blodprov på fredag för att se hur hcg utvecklas. Börjar få ont och blöder.
Det är ju väldigt bra siffrorJag visste att det inte skulle bli några
1:20 000 för trisomi 21, med tanke på mitt beta HCG men det gick ändå bättre än jag förväntat mig. Jag fick 1:1664 för trisomi 21 (1:20 000 på 13 och 18)
Nackspalten och allt annat såg helt normalt ut. Och jag är glad ändå att jag gjorde KUB, jag trodde bara hon precis skulle mäta nackspalten men hon kollade igenom hela barnet kändes nästan som ett mini RUL.
Känner mig lite lättare nu. Dock ej helt övertygad
Blev flyttad en dag framåt, så nytt BF 6/1.
Så skönt!Jag visste att det inte skulle bli några
1:20 000 för trisomi 21, med tanke på mitt beta HCG men det gick ändå bättre än jag förväntat mig. Jag fick 1:1664 för trisomi 21 (1:20 000 på 13 och 18)
Nackspalten och allt annat såg helt normalt ut. Och jag är glad ändå att jag gjorde KUB, jag trodde bara hon precis skulle mäta nackspalten men hon kollade igenom hela barnet kändes nästan som ett mini RUL.
Inga fler jättesymtom här, är aptrött och så jäkla hungrig, häromdagen fick sambon ställa sig och laga biffstroganoff till frukost. Vill ha riktig, lagad mat, hela tiden! Men överlag mår jag oförskämt bra.
Känner mig iofs rätt svullen, men tror mer det handlar om den enorma mängd mat jag äter just nuVad skönt, hoppas det håller i sig! Själv är jag både hungrig och illamående samtidigt, så jag äter men då blir jag ännu mer illamående. Känner mig som en hungrig zombie med ömma bröst som tycker att allting luktar illa just nu. Absolut noll pregnancy glow![]()
Jag visste att det inte skulle bli några
Men du det där är ju faktiskt jättebra siffror. Jag vet precis hur det är att om man får 1:1664 så är det första man tänker att det är mycket sämre än 1:20 000.
Men man får dels försöka tänka att statistiskt ska man föda 1663 barn innan det inträffar. Och dels om ditt nick stämmer med ditt födelseår så är sannolikheten bara utifrån din ålder 1:660. Du har alltså fått ett mycket bättre resultat än genomsnittet för din ålder
Men som sagt jag vet hur man tänker. Det här är bara en obligatoriska trådpeppen![]()
Hur går det för dig..?Inget klart besked, men sannolikt missfall. Ska lämna nytt blodprov på fredag för att se hur hcg utvecklas. Börjar få ont och blöder.
Ont, blöder, inte längre illamående. Behöver inget blodprov för att fatta att det är kört. Ledsen, besviken, uppgiven. Det tog nästan två år att få det här plusset, så får vi inte behålla det.Hur går det för dig..?
Så ledsen för er skullOnt, blöder, inte längre illamående. Behöver inget blodprov för att fatta att det är kört. Ledsen, besviken, uppgiven. Det tog nästan två år att få det här plusset, så får vi inte behålla det.
Beklagar verkligen!Ont, blöder, inte längre illamående. Behöver inget blodprov för att fatta att det är kört. Ledsen, besviken, uppgiven. Det tog nästan två år att få det här plusset, så får vi inte behålla det.
Så himla tråkigt, beklagar verkligenOnt, blöder, inte längre illamående. Behöver inget blodprov för att fatta att det är kört. Ledsen, besviken, uppgiven. Det tog nästan två år att få det här plusset, så får vi inte behålla det.
Ont, blöder, inte längre illamående. Behöver inget blodprov för att fatta att det är kört. Ledsen, besviken, uppgiven. Det tog nästan två år att få det här plusset, så får vi inte behålla det.