Den luktade inget när jag bara hade vatten. Det var först när tvättmedlet kom i det började stinka. Det luktar inte blött får, snarare dött fårMina ulltröjor kan lukta utefår när de är blöta, inget när de torkat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den luktade inget när jag bara hade vatten. Det var först när tvättmedlet kom i det började stinka. Det luktar inte blött får, snarare dött fårMina ulltröjor kan lukta utefår när de är blöta, inget när de torkat![]()
Den luktade inget när jag bara hade vatten. Det var först när tvättmedlet kom i det började stinka. Det luktar inte blött får, snarare dött får![]()
Ja precis. Det verkar ha reagerat med tvättmedlet på nåt negativt sätt. Hoppas det var en engångsföreteelse och att det går att vädra bort.Spännandehoppas det försvinner, ull ska ju kunna tvättas!!
Galet snygg!Visa bifogad fil 180649
Inte för att gå helt Fylking på er men ÄNTLIGENNNN fy fan vad den här tröjan har kämpat emotprovlappen ljög för mig så när jag stickat klart delarna och sytt ihop den var den en decimeter för lång och typ 15 för bred. Klippte av nederdelen, klippte bort det som var för långt, stickade ny resår, och sydde in den i sidorna. Goddamn vad klar jag är nu, vill knappt se den
![]()
Se det som en feature, en spännande detalj med en bred rand av vridna maskor.En liten väst. Jag är så besviken på mig själv!
Visa bifogad fil 183654NU upptäckte jag att jag gjort vridna maskor på mittenfunderar på hur jag kan rädda det.
Har redan sytt ihop axlarna och ska bara göra resår runt ärmar och hals. Är lite rädd för halsen, mönster är på norska och jag fattar inte riktigt.
Men det ser inte snyggt utSe det som en feature, en spännande detalj med en bred rand av vridna maskor.
Otur då blir det repa.Men det ser inte snyggt ut![]()