Vita Boxerhundar

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Vixten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 774
V

Vixten

Vad har ni för erfarenheter av vita boxerhundar? Har hört rykten om att det skulle kunna bli fel på dem kroppsligt, syn och lukt i större utsträckning än andra färger. Finns det någon sanning i detta?
Har dom lätt att få soleksem på sin ljusa hud?

Tycker att dom är så otroligt vackra :bow: och hoppas hitta den perfekta lilla valpen för oss vill gärna höra andras erfarenheter.

Sv: Vita Boxerhundar

Hejsan!
Startade själv en tråd om just vita boxrar för ett litet tag sedan, tråden hittar du HÄR !

Lycka till, hoppas du finner just din vita lilla favorit, precis det hoppas jag och min sambo också på!

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 583
Senast: Iamia
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 955
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 960
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
14 553
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka