VM dressyr/hoppning/fälttävlan/WE 2026

Bukefalos 30 år!

Åh men nej, jag som längtade efter att se hennes kür… Men blir intressant att se vad Glamourdale och Freestyle har för kür nu, CLD tenderar att ha rent gräsliga skräniga kreationer…

Åh men nej, jag som längtade efter att se hennes kür… Men blir intressant att se vad Glamourdale och Freestyle har för kür nu, CLD tenderar att ha rent gräsliga skräniga kreationer…
Håller verkligen med om CLDs kürer. Skräniga och osammanhängande.

Håller med! Och Patrik ÄR duktig och har varit klar Sverige etta. Han har också alla förutsättningar att få fina hästar så han kommer nog fortsätta vara del av landslaget och kanske få fram bättre hästar?

Serri....? 🥴

Den patetiske mannen med mindervärdskomplex som trycker ner sina lagkamrater samtidigt som han är polers med Helgstrand och medvetet spänner nosgrimmorna så in i h-vete att på Falsterbo groomen hans fick ta över nosgrimmekontrollen från stewarden för att med våld försöka få igenom mätstickan, för att inte tala om alla bilder på blåa tungor hans hästar fått utstå genom tiderna?

Patrik Kittel, om någon, möjligen med Isabelle Werth då, personifierar det som är fel med modern dressyr...

Jag såg i pausen idag 2 svenska killar i voltigen. Vem var dom och jag har aldrig hört ett ord om dom i någon ridsportstidning? Den ena hade ju medalj från junior EM i år vad jag fattade det som?

Tror också PK strök sig för att det inte gått tillräckligt bra. Jag fattar inte varför han inte satsar mer på de andra hästar han har?? Istället för den tråkiga stackaren…

Jag såg i pausen idag 2 svenska killar i voltigen. Vem var dom och jag har aldrig hört ett ord om dom i någon ridsportstidning? Den ena hade ju medalj från junior EM i år vad jag fattade det som?
Jag fattar inte att voltige ingår i ridsport… borde inte det tillhöra gymnastik eller något?
Vet att det finns en del voltigörer som också rider men annars används ju hästen bara som ett gymnastikredskap typ?

Trist att se att jag hade rätt i min åsikt om att fei inte förändrats alls. Vinnaren hade inte munnen stängd en enda sekund av den tid jag orkade titta på eländet.

Kikade på Touchdowns ”snubbling” och får ge Mats rätt, han snubblar egentligen inte utan (ser det ut som) slår vänster framben i höger framben mellan två steg och sätter då inte ned höger framhov utan kastar fram vänster och belastar det igen liksom.
Spelar ju ingen roll alls, men det var inget fel på underlaget (vilket man väl förstod när en häst av 91 snubblar) utan han slår på sig själv.

Försöker titta på fälttävlan på SVT play. Hittills har sändningen tvärdött och slagit av sig fem gånger. Testat att startat om router och tv men får ändå samma resultat. Har inga avbrott på internet på andra enheter. Någon annan som tittar och har problem?

Försöker titta på fälttävlan på SVT play. Hittills har sändningen tvärdött och slagit av sig fem gånger. Testat att startat om router och tv men får ändå samma resultat. Har inga avbrott på internet på andra enheter. Någon annan som tittar och har problem?

Fungerar uran problem.

En av hästarna blöder rejält ur näsborrarna, förstår inte att de får fortsätta....

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Valp, tips och råd

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka