VM i hoppning

Jävlar, så säker ritt förutom vattnet. Har äntligen hittat bbc live kommentatorerna och gått över på dem.
 
  • Gilla
Reactions: fio
Äsch vad tråkigt för Henrik. :( Då får vi hoppas att de andra svenskarna nollar idag! (De ska nog lyckas eftersom jag måste iväg och jobba och därför inte kan kolla. ;))
 
Hon har ju hoppat bra på LGCT tävlingarna. Varför skiter det sig på mästerskapen??
Min gissning är helt enkelt nerver. Jag skulle också bli stressad på stora mästerskap, särskilt när ens eget resultat är så viktigt inte bara för en själv, utan för hela laget. :nailbiting: Hoppas, hoppas, hoppas att det inte händer nu!
 
Man får väl hoppas på fortsatt plockepinn :nailbiting: Tyskan fick det att se enkelt ut och det kommer nog toppryttarna också göra. Så nu är det laget som är viktigast. Är det samma som i Dressyren dvs om du är topp 6 här kvalificerar du dig för OS?
Ja stämmer ang. OS
 
Man får väl hoppas på fortsatt plockepinn :nailbiting: Tyskan fick det att se enkelt ut och det kommer nog toppryttarna också göra. Så nu är det laget som är viktigast. Är det samma som i Dressyren dvs om du är topp 6 här kvalificerar du dig för OS?
Ja topp 6 är OS-kvalade.
 

Liknande trådar

Gnägg Hittade ingen tråd, och är inte säker på att jag lägger den rätt? Men visst måste vi ha en tråd? Startlistor, banskisser osv...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 526
  • Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp