Sv: Wa 2012

Pedagogiskt och bra :angel:



doleron
Såhär ser vi ut när vi rider allsvensketävlingarna:



Rider för laget med det koolaste namnet ju:rofl:
Det var folk på läktaren som hade haft kul åt först vårt lagnamn och sen efter det 2 av hästnamnen:p
 
Senast ändrad:
Sv: Wa 2012

Haha, jag tänkte: Men hon har ju ingen turkos sadel... (Tänkte osökt på de där barrelrace-sadlarna som finns i klatchiga färger) :rofl:

Hästnamnen..? Din och Pernillas då eller? Illaluktande djur & Baddräkter?
 
Sv: Wa 2012

Min var det ju såklart:angel: och Tess.. Och speakern döpte om Cleo till Clio:rofl:

Vi fick ihop en riktigt fin ramsa, du kan får höra den på söndag ;) De är ju såå vackra namn allihop, en illaluktande Skunk, en Naughty natur, en Renault Clio och en gammal baddräkt. Slut Sitat :D
 
Sv: Wa 2012

Jag kommer inte imorgon. Har fått ryggskott och kan knappt sitta upp utan att det känns som ryggen har lossnat.. Jag borde väl lyssna på min kropp för en gångs skull och stå över. Det är trots allt tre timmars bilfärd och sen en massa sittande på hästryggen. Tror inte kroppen pallar med det.. :crazy:
Jag vet att det blir svårt, men ni får försöka ha en trevlig tävlingsdag utan mig och traktorn! :p
 
Sv: Wa 2012

Imorgon är det dags att rida på vår "hemmabana" och jag hoppas alla lag är riktigt taggade och att vi får en kanondag. Helst utan tornados denna gång... Fy vad grus jag hade överallt! ;-)
 
Sv: Wa 2012

Är med i ett mixlag i div. 1 i Dist. Mitt :)
Min tjej är ganska allround så hon får gå "det som blir över". Just nu ser det ut som att det främst kommer att pendla mellan WH, Re och WR.
 
Sv: Wa 2012

För vår del tog det slut innan det började...:mad:
Bara fyra ekipage blev vi till sist, en häst skadade sig förra veckan och så en som inte gick igenom dagens veterinärbesiktning:cry:

Nåja, vi laddar om till nästa år då vi antagligen har fler ryttare som ska börja sin tävlingskarriär!:idea:
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 197
Senast: Jerseyite
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
668
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 169
Senast: hastflicka
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Roliga saker som barn säger
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp