Teknik och speed gick också bra! 7,5 på parallellslalom, 6-7-7 på lanslinjen, 6 på klockan (skrittade in för kände mig inte riktigt säker på att kunna driva tillräckligt för att hålla galoppen och ändå få stopp i tid). Bron stannade hon och kollade lite på (5) men nu är det ju ett tag sedan vi var på tävling. Nöjd med grinden men sista halten ställde vi aldrig upp riktigt ordentligt (6,5). Fint flyt över bommen men jag var lite sen med att hitta vägen till nästa hinder så blev sen fattning (7). Tunnorna fick jag avdrag för att jag gjorde övergångarna för tidigt (6,5), muggen ganska bra även om hon lade till ett oplanerat byte när jag skulle samla ihop galoppen (7). Innan hindret tror jag hon hörde något och drog iväg/bytte galopp igen så tappade avståndet och fick avdrag för vi kom för nära (6). Enkelslalom har hon ju varit så himla säker men vet inte om det är för att vi ridit lite mer byten nu som förberedelse för MsvB eller om hon hoppade till för högtalaren (eller båda) men blev omslag där och jag bröt av för att rätta. Så 5 där också. 6-6,5 på allt på allmänna intrycket, totalt 63,9%.
Speeden är jag nöjd med, hon skuttade och drog iväg lite när vi tog ringen så jag lyckades inte styra in mot sista tunnan utan fick t tyglarna i båda händerna och göra en volt där men resten flöt på bra. Galopperade bron för första gången!