Fiorano
Trådstartare
Zacke och jag satte pb i tekniken med 64.7%
! Så nu har vi kval redo till nästa års SM (mitt gamla teknikkval går ut en vecka innan ord anmtid till SM
). Bra känsla överlag, blev inga byten men han fastnade verkligen inte fibern. Fick flera 8or som vägde upp momenten med bytena. Så roligt att äntligen få betalt för det som känns bra! Sen är det fortfarande mycket som kan och behöver bli ännu bättre naturligtvis.
Speeden passade oss inte alls, jag pressade inte heller så vi var väldigt långsamma. Kom inte sist i något moment men blev sist i totalen eftersom vi inte har nån topp heller. Oavsett är jag supernöjd!!
Bestämt mig för att inte rida Malmö utan han får vila lite och så rider vi DM i MsvB I september istället. Det känns bättre i magen. Förhoppningsvis är vi kvalade till SIHS-semin i Örebro i november så satsar på att träna mer till den istället
.
Speeden passade oss inte alls, jag pressade inte heller så vi var väldigt långsamma. Kom inte sist i något moment men blev sist i totalen eftersom vi inte har nån topp heller. Oavsett är jag supernöjd!!
Bestämt mig för att inte rida Malmö utan han får vila lite och så rider vi DM i MsvB I september istället. Det känns bättre i magen. Förhoppningsvis är vi kvalade till SIHS-semin i Örebro i november så satsar på att träna mer till den istället
Senast ändrad: