Western häst.

Sv: Western häst.

Vet ikek om du la merke til den rullende "le saken" , det var litt ironisk at den kalles "norsk quarter" , det er kun fjording eiere selv som kaller den det ;) Den er ikke mye lik.
Så om man vinner noe på WRANS konkurranser er det da bare "skit" ?
Synes du har en noe nedlatende holdning.

Netopp dette synes jeg man kan holde seg for god til i western, vi har nok av det i dressur og hopp.
ALLE har ikke ambisjoner om OL.
Jeg synes disse hestene har gjordt det godt, netopp fordi de IKKE er QH eller paint :)
 
Sv: Western häst.

Självklart kan man delta i westerntävlingar på ardenner hästar!:rofl:
Man kanske inte kan komma lika som med tex en qh, men man kan ju bli placerad för det!:bump: Komihåg : Man kan om man vill!;)
 
Sv: Western häst.

Du skrev inte ironiskt och jag ær definitivt inte nedlåtande! Det ær helt OK att tævla på vilken nivå man kan/vill, men man kan inte anvænda det som ett argument i det sammanhang som du gjorde. Jag børjade sjælv att tævla på WRAS-nivå. Min førsta tævling var en D-tævling i Græstorp før 10 år sedan, något som jag aldrig glømmer! Just nu sitter jag och tittar på den tyska derbyfinalen i reining som just tog slut. Skithæftigt.
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: Nepenthe
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 248
Senast: WBanna
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp