Winsor allround-hur mycket är den värd?

Mack_Lobell

Trådstartare
Jag har en Windsor Allround. Svart. I jätte bra skick. Inga repor eller sömmar som lossnat. Hela sadlen ser jättefin ut. Lädret är helt svart utan några repor. Underfrån är den som ny. Inuti är den också jättefin. Har tyvärr ingen bild att visa. Men jag ska ialla fall sälja den. Vet inte hur gammal den är. Men den är som sagt i superbra skick. Vad tror ni jag skulle kunna få för den??

Tacksam för svar!! :cool:
 
hur mycket kostar den som ny? var det windsor som hööks sålde förut?
 
Den kostar runt 13000:- som ny. Jag vet inte om Hööks sålde den förut. Men det kanske det var. Det är ialla fall en engelsk kvalitets sadel.
 
ok, ja då var det nog inte samma, hööks winsorsaker hade en förmåga att gå sönder bara man tittade på dem... :crazy:
Pessoa ligger ju i ungefär samma prisklass i nypris, de brukar gå mellan 6-8.000 begagnat.
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 400
Senast: cherie
·
Utrustning Hej! Jag har just nu en Prestige Paris med normal bom som inte längre passar min häst pga den är för smal i bommen. Hästen har lång...
Svar
7
· Visningar
1 137
Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
18 978
Senast: Supersalt
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 193
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp