You are my every thing 💙

Idag fyller min Ă€lskade under bara fantastiska Voffi ett Ă„r 💙💙💙
Jag kan inte ens tĂ€nka hur det skulle vara om jag inte hade haft min bebis 💙 DĂ„ skulle jag inte vara JAG.
Jag Ă€lskar sjĂ€lv klart M och jag Ă€lskar Bella i himlen och jag Ă€lskar vĂ„ra andra hundar hemma. Men Voffi Ă€r nĂ„t MERA som jag inte kan förklara. Han Ă€r heltenkelt ALLT 💙
Jag skulle inte ens kunna ha en bĂ€ttre hund förmig. Voffi Ă€r ALLT som jag har drömt om en hund 😍 Han Ă€r bara GLAD sĂ„ att det sprider av sig pĂ„ alla. Han Ă€lskar att trĂ€na och jobba och han Ă€lskar att gosa och vara NÄRA. Han Ă€lskar att ligga i sĂ€ngen med mig och verkligen KRAMAS đŸ„č❀ Han Ă€lskar att vara med MIG nĂ€stan likamycket som jag Ă€lskar att vara med han!
Och han Ă€r sĂ„Ă„Ă„ duktig och lugn nĂ€r han be höver vara det Ă€ven fast han Ă€lskar att busa ocksĂ„. Och han Ă€r VÄLDIGT lydig för att bara vara ett Ă„r!!
Som idag sĂ„ sprang det nĂ„gra rĂ„ djur över vĂ€gen kanske 25 meter frĂ„n oss. Och han bara DIREKT kom och satte sig vid mig och tog kontakt med mig dĂ„ đŸ„č❀
Grattis pĂ„ ett Ă„rs dagen vĂ€rldens bĂ€sta Voffi 💙
Nu ska vi Ă€ta tĂ„rta och fira 💙 Jag Ă€r sĂ„Ă„Ă„ tack sam att jag bor pĂ„ vĂ€rldens bĂ€sta hvb med vĂ€rdens bĂ€sta personal och vĂ€rldens bĂ€sta kompis sĂ„ att dom tycker att det Ă€r sjĂ€lv klart att vi ska ha kalas för Voffi!!
IMG_20240307_141348~2.jpg
 

Voffi tackar till alla som har skrivit grattis till han 💙
Han har haft en jĂ€tte bra dag men alla dagar Ă€r ju jĂ€tte bra för han 😍
Och jag Ă€r ut skriven sĂ„ jag Ă€r pĂ„ hvb somvanligt nu och det Ă€r sĂ„klart blandat men det Ă€r iallafall SÅÅ skönt att jag fĂ„r vara med Voffi och M helatiden nu đŸ’™â€ïž
 
Åh vad skönt att du Ă€r hemma pĂ„ HVB igen och fĂ„r var med hundarna hela tiden.
Ja det Ă€r vĂ€ldigt skönt! Även fast det Ă€r jobbigt ocksĂ„ för att nu har jag ju vant mig att vara pĂ„ bup och att pappa Ă€r hos mig nĂ€stan helatiden. Men dethĂ€r Ă€r Ă€ndĂ„ mera som hemma och jag Ă€r med mina Ă€lsklingar nu ❀
 
Åh vad fint att du kunde vara med Voffi idag pĂ„ hans ettĂ„rsdag! HĂ€rligt att höra att du fick komma tillbaka idag, tycker Voffi verkar vara en otroligt coll, duktig och fin hund,. Dessutom har han vĂ€rldens bĂ€sta matte Livia! Önskar dig och Voffi en god natt sĂ„ smĂ„ningom :) @LiviaFilippa
 
Stort grattis till mormors lilla gullegris! TÀnk att den hÀr lilla skrutten blivit en sÄ stilig och ordentig kille! :love:

Jag Àr sÄ stolt över er bÄda, hur bra ni jobbar tillsammans och vilket fantastiskt team ni Àr! Det Àr ett nöje att fÄ följa er utveckling och att fÄ vara med pÄ ett hörn av er resa tillsammans.

DSC_1388~2.JPG
 
Åh vad fint att du kunde vara med Voffi idag pĂ„ hans ettĂ„rsdag! HĂ€rligt att höra att du fick komma tillbaka idag, tycker Voffi verkar vara en otroligt coll, duktig och fin hund,. Dessutom har han vĂ€rldens bĂ€sta matte Livia! Önskar dig och Voffi en god natt sĂ„ smĂ„ningom :) @LiviaFilippa
Ja han Ă€r verkligen det! 💙
DethĂ€r kanske lĂ„ter som skryt bara men det Ă€r inte det och det Ă€r ju inte pĂ„grund av MIG utan det Ă€r hur Voffi bara ÄR. Men han Ă€r sĂ„Ă„ lĂ€tt lĂ€rd och duktig och SMART och att han verkligen an passar dig i o lika sitationer 😍 SĂ„ det Ă€r nĂ€stan svĂ„rt ibland att tĂ€nka att han bara Ă€r ett Ă„r efter som att han Ă€r sĂ„ duktig och att han iprincip alltid har varit det 😍
SjĂ€lv klart sĂ„ gör han lite bus ibland OCKSÅ men iprincip alla som trĂ€ffar han som upp födaren och hund trĂ€nare och om han Ă€r i nĂ„n affĂ€r och allamöjliga sĂ€ger nĂ€stan alltid massa possitivt om han att han Ă€r sĂ„ trevlig och duktig och följ sam och sĂ„nt 💙
 
Åh Ă€r det en flat? Jag har haft fyra. VĂ€rldens bĂ€sta hundras. LĂ€ttlĂ€rda, sociala och sĂ„ mysiga. Saknar att ha hund.
Ja det Ă€r det ❀ Och jag hĂ„ller med att det Ă€r vĂ€rldens bĂ€sta hund ras! Jag vet inte om Voffi Ă€r o vanligt perfekt Ă€ven för att vara en flat men han Ă€r verkligen helt helt perfekt â€ïžđŸ’™
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Det hĂ€nder sĂ„mycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade pĂ„ ridningen förra veckan som jag skrev om ❀ Och Ă€ven...
Svar
12
· Visningar
761
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag Àr det min födelse dag. Det kÀnns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande hÄg nÀr jag skulle fylla 15 och jag var in lagd pÄ bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 598
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❀ Jag vill bara skriva god jul till alla er hĂ€r! Jag hoppas att ni har en jĂ€tte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjĂ€lva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett Ă„r sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nĂ€stan inte hĂ„g det 💔 FörlĂ„t förlĂ„t förlĂ„t Ă€lskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 341
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp