Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Det är ju ett ämne som kommer på tal lite då och då i TV och tidningar. Helt i ärlighetens namn har jag aldrig tagit reda på mer fakta...
2
Svar
27
· Visningar
3 542
Senast: Sol
·
Skola & Jobb Jag är fruktansvärt less på mitt jobb för tillfället och söker allt vad jag kan för att hitta annat. Det är väl inte bara arbetsplatsen...
Svar
6
· Visningar
1 428
Senast: Lill76
·
Skola & Jobb Skulle du då vilja jobba extra inom din nya bransch och när skulle du vilja ha kontakt med potentiella arbetsgivare? Första veckan i...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: Angel
·
Skola & Jobb Har kommit på en grym idé som jag skulle vilja pyssla lite med. Det är ett typ av hantverk där det mesta av pengarna skulle gå till en...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb En arbetare gick på sin kollega fysiskt på arbetstid, tog stryptag, gav någon smäll och rivsår i ansiktet. Allt började med tjafs om en...
Svar
5
· Visningar
1 759
Senast: Nebraska
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag söker till PHS och skulle vilja komma i kontakt med fler som söker som kanske bor i stockholm. Det kanske är roligare o träna...
Svar
3
· Visningar
723
Skola & Jobb Jag börjar bli smått galen på min skola. Lärarna är trevliga när jag är där och så, men det tar allt som oftast runt 3-5 dagar innan jag...
Svar
14
· Visningar
1 302
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Sitter just nu och skriver på ett personligt brev till ett jobb (kommunalt) jag gärna vill ha. Jag arbetade som extra resurs med exakt...
Svar
4
· Visningar
3 741
Skola & Jobb Jag sitter och stör ihjäl mig på en kollega, fast jag vet att jag inte borde. Hon ÄR en "my way or the highway-person", vet inte hur...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: idarida
·
Skola & Jobb Jag jobbar just nu på två olika jobb, en timanställning och ett extra jobb vid behov kommer upp i ca 40 timmar/vecka. Det här gör ju att...
Svar
4
· Visningar
907
Skola & Jobb Finns det några som lever fortfarande? Någon som vet någon/några som åker ut till skolor och berättar eller hur man kan ta reda på det...
Svar
15
· Visningar
1 839
Senast: Anna
·
Skola & Jobb Hur använder ni Linkedin? Finns det fler liknande sidor? Vad för typ av bild har ni? Vad tycker ni är mest säljande en relativt stel...
Svar
9
· Visningar
1 361
Senast: hvala
·
Skola & Jobb Ja, jag har gått en kurs i just det här, men tydligen har jag ändå svårt att förstå hur jag ska göra nu när jag själv väl ska göra det...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: ridtravare
·
Skola & Jobb Hej allesammans. Surfat runt på diverse forum och läst en massa, men jag är bästa kompis med ågren just nu ;) Jobbar som väktare...
Svar
6
· Visningar
8 176
Senast: Oldie
·
Skola & Jobb Happ. Då tog det slut, bara sådär. Arbetat åter igen i ett stall jag hängt i sedan jag var tolv år gammal. Bråkade med stallägaren som...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Dalakhay
·
Skola & Jobb Jag har precis gått ut första året på el och energiprogrammet och har valt inriktning elteknik. Men är osäker på om jag ska gå antingen...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Ni som går på universitetet och fick erbjudande om att gå sommarmatte och sommarprogrammering sommaren innan ni började er utbildning...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: Elektronen
·
Skola & Jobb ÄNTLIGEN! :D Nu är bollen i rullning. Kom precis från ett möte med FK och AMS och har fått klartecken att börja leta runt efter...
Svar
14
· Visningar
3 988
Senast: hier
·
Skola & Jobb Hej kloka Bukefalos. Det är så här, jag har velat fram och tillbaka i flera år nu när det kommer till utbildningar och vad jag ska göra...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Syndroma
·
Skola & Jobb Är det någon som har erfarenhet av att som enskild firma jobba med och för amerikanska kunder? För något år sedan kollade jag upp...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp