Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Happ. Då tog det slut, bara sådär. Arbetat åter igen i ett stall jag hängt i sedan jag var tolv år gammal. Bråkade med stallägaren som...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Dalakhay
·
Skola & Jobb Jag har precis gått ut första året på el och energiprogrammet och har valt inriktning elteknik. Men är osäker på om jag ska gå antingen...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Ni som går på universitetet och fick erbjudande om att gå sommarmatte och sommarprogrammering sommaren innan ni började er utbildning...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Elektronen
·
Skola & Jobb ÄNTLIGEN! :D Nu är bollen i rullning. Kom precis från ett möte med FK och AMS och har fått klartecken att börja leta runt efter...
Svar
14
· Visningar
4 005
Senast: hier
·
Skola & Jobb Hej kloka Bukefalos. Det är så här, jag har velat fram och tillbaka i flera år nu när det kommer till utbildningar och vad jag ska göra...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Syndroma
·
Skola & Jobb Är det någon som har erfarenhet av att som enskild firma jobba med och för amerikanska kunder? För något år sedan kollade jag upp...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: tjenixen
·
Svar
20
· Visningar
2 249
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Hejsan Jag undrar om det är någon som sett filmen "En sång för Marion"? Är den fruktansvärt sorglig? och vad lider hustrun av? På...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Kofunda
·
Skola & Jobb Frågan är alltså, hur gör jag när jag har fast anställning (3mån uppsägning) och kanske blir antagen till en utbildning i höst? Man får...
Svar
11
· Visningar
1 643
Senast: Fragile
·
Skola & Jobb Hej. Jag behöver lite hjälp ang det här med företagande. Jag är fotograf och har f-skatt (som jag precis fått och alltså aldrig använt...
Svar
8
· Visningar
1 791
Skola & Jobb I Danmark har en examinator i matematik vägrat ta kvinnor i hand. Dessa kvinnor ska han sedan bedöma. Som kvinna inom...
15 16 17
Svar
331
· Visningar
26 123
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Jag ska göra ordning hemsidan med tavlor osv eftersom så många är intresserade. Tänkte att det var dags, så jag har en portfolio på ett...
Svar
0
· Visningar
667
Skola & Jobb Själv har jag aldrig tagit studenten, och av familjekulturella & strukturella skäl så är jag inte så insatt i seden och behöver lite...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 524
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Hur mycket är ni i skolan? Är det mån-fre 8-16 som gäller? Hur mycket studerar ni hemma? Hur långa praktikperioder har ni? Fick ni...
Svar
19
· Visningar
4 389
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Har ni det på jobbet? Jag är nyfiken på om det är andra än butiker som har det.
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 279
Senast: honung
·
Skola & Jobb Sonen gick ur ettan på gymnasiet i onsdags. Han fick F i matte, för det har gått dåligt på proven och de får inte göra omprov. Han har...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 770
Skola & Jobb Vet att det finns folk som studerar helt sjuka antal timmar per dag i perioder, hur gör ni för att orka? Strategier? Har nu suttit från...
Svar
13
· Visningar
1 978
Senast: Ainon
·
Skola & Jobb Någon som har gått där eller känner någon som har gjort det? Generella uppfattningar? :) Nyfiken på att höra allt möjligt!
Svar
14
· Visningar
3 171
Senast: Camisado
·
Skola & Jobb Buke brukar vara allvetande så jag hoppas på er! Jag är ute efter dom ritplattorna som dom har i Project Runway men jag vet inte...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har precis avslutat ett tekniskt basår på Folkhögskola, och skickade in omdömet, samt behörigheterna till antagning.se nu i helgen...
Svar
1
· Visningar
805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp