Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har försökt googla, men inte riktigt hittat det jag söker, och vad gör man då annat än att skapa en tråd på Buke? ;) Ni brukar ju ha...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: LaMaya
·
Skola & Jobb Jag har funderat en del på detta med reseersättningar i jobbet. Mitt ex - som exempel. Vid något tillfälle jobbade han utanför...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: golit
·
Skola & Jobb Någon som har input vad gäller att bo en bit bort från studieorten? Hur jobbigt är det med pendlande? Både vad gäller tidsåtgång, det...
2
Svar
23
· Visningar
3 587
Senast: Breaktown
·
Skola & Jobb Undrar, får chefen sitta och kolla på kameraöverbevakningen ifall vi jobbar eller ej? Jag trodde att man enbart fick göra det i...
Svar
5
· Visningar
1 490
Skola & Jobb En person jag känner söker arbete aktivt för att få pengar från soc, men personen vill inte jobba. Varför behöva jobba när man kan få...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 689
Skola & Jobb Nu har jag fyra veckor kvar på mitt jobb. Inget klart om det blir en fortsättning. Mest troligt... inte, tror jag. Jag har petat iväg...
Svar
8
· Visningar
1 620
Senast: Comatose
·
Skola & Jobb Har jobbat inom vården(kommunalt äldreboende) i 2,5år som timanställd/vikarie/på inringning. Nu över sommaren har jag sommarvikariat med...
Svar
4
· Visningar
3 692
Skola & Jobb Finns det någon här som är bra på att förklara vad marginalprocent är och varför det är så viktigt att veta den? Marginal =...
Svar
11
· Visningar
7 319
Skola & Jobb Jag har som plan att i framtiden läsa lite på högskolan, måste dock läsa upp lite betyg samt skriva högskoleprov för att ha en chans att...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: Tacitus
·
Skola & Jobb Tänkte slå på stort och göra det... Kostar det skjortan? Kostar det skjortan om man även låter dem packa ner saker?
2
Svar
22
· Visningar
3 299
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Är det verkligen så att vi nu mera pratar skit om jante och att det är ok att skryta med hur mycket man tjänar. Numera är viss...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 469
Senast: No1
·
Skola & Jobb Är det någon som har läst fristående kurser och på så sätt skaffat sig en utbildning? Vad har du läst och vad jobbar du med nu? Vet...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: megasus
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken lyder. Finns det någon här som sökt till Högskolan till hösten? Vad och var har ni sökt i såfall?? Tider går så...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 709
Senast: Zarro
·
Skola & Jobb Går det? Jag försöker hitta spanskakurser men hittar bara krav på förkunskap, finns det ngn annan väg in? Jag vill kunna läsa på...
2
Svar
22
· Visningar
2 801
Senast: SaraMara
·
Skola & Jobb Hej kära underbara buke. jag söker desperat hjälp med ett av de svåraste besluten på länge. Jag har sökt en utbildning i rätt många...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Sonen har legat på internat de första två åren av gymnasiet men kommer att pendla sista året, då han tagit körkort. Pratade med...
2
Svar
23
· Visningar
3 542
Senast: Texaz
·
Skola & Jobb Ni som pluggat matte och använt er av "Exponent Två B", har ni upptäckt fel i uppgifter och facit? Min sambo pluggar på distans nu och...
Svar
5
· Visningar
1 709
Skola & Jobb Hej allihopa..Efter att ha blivit inringd på den lediga helgen innan min första semestervecka så börjar jag fundera på det här med att...
Svar
19
· Visningar
3 218
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Jag arbetar som Väktare/Receptionist och efter en upphandling LOU så har vi förlorat kontraktet på företaget som jag är stationerad på...
2
Svar
23
· Visningar
3 242
Senast: Petronilla
·
Skola & Jobb Ska då alltså börja i gymnasiet till hösten. Ska gå Ekonomi-Juridik på ett "mindre ansett" förortsgymnasium söder om Stockholm. Har...
Svar
11
· Visningar
1 341
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp