Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej allihopa..Efter att ha blivit inringd på den lediga helgen innan min första semestervecka så börjar jag fundera på det här med att...
Svar
19
· Visningar
3 222
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Jag arbetar som Väktare/Receptionist och efter en upphandling LOU så har vi förlorat kontraktet på företaget som jag är stationerad på...
2
Svar
23
· Visningar
3 264
Senast: Petronilla
·
Skola & Jobb Ska då alltså börja i gymnasiet till hösten. Ska gå Ekonomi-Juridik på ett "mindre ansett" förortsgymnasium söder om Stockholm. Har...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: Centaur
·
Skola & Jobb Tänk vad roligt det är med lite uppskattning, som när telefonen ringer och jag tror att jag vet vem som är i andra änden av luren så jag...
Svar
7
· Visningar
1 518
Senast: Eloise
·
Skola & Jobb Jag har kommit in på kvalitet- & processutvecklare Life Science men känner mig lite osäker på om jag ska gå den. Så ni som jobbar inom...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Zarro
·
Skola & Jobb Jag har nyligen skickat in en ansökan till en ledig position på ett företag där jag vill jobba. Skickade in CV och intressebrev via mail...
Svar
9
· Visningar
1 606
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb (okej missvisande titel men gick inte att ändra. Jag menar ni som bor i lägenhet eller så, alltså inte bor hos föräldrar). Klarar ni er...
Svar
3
· Visningar
923
Skola & Jobb Jag antar att det kommer komma upp fler trådar i samma ämne runt den här tiden, men jag känner att jag behöver lite hjälp och synpunkter...
Svar
1
· Visningar
1 495
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb Jag har ett konkret arbetsmiljöproblem, har ändra lite för att inte hänga ut de inblandade för mycket, men det skulle vara väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
4 453
Senast: golit
·
Skola & Jobb Börjar känna att enbart låta pengarna sitta på en vanligt slätt sparkonto/bankkonto är lite tråkigt och onödigt. Självklart vill jag...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Kan man få nått som helst jobb på djursjukhus utan djurvårdsutbildning? Utbildning och erfarenhet som hästskötare finns, men "inget mer".
2
Svar
29
· Visningar
9 007
Senast: Mynta2
·
Skola & Jobb Det är inte lätt att vara utlandsstudent, utan möjlighet att jobba extra kvällar/helger, o inte heller kunna utnyttja föräldrar för...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hej på er! Hoppas att detta inte räknas som annons, ullo, isåfall får du skälla på mig :) Min kusin har en väninna som pluggar...
Svar
18
· Visningar
2 544
Skola & Jobb Finns här någon som har erfarenhet av det yrket? Kanske själv arbetar som det, eller själv är hörselskadad och på så vis har...
Svar
3
· Visningar
970
Skola & Jobb Jag jobbar inom äldrevården och en av familjemedlemmar har fått magsjuka. Ja har ingen symtom för det, men hur funkar det? Får jag gå...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: Nebraska
·
Skola & Jobb Hej! Tänkte höra om det finns någon här som går/har gått på Lillerud i Karlstad och kan berätta om skolan och så? Kommer förmodligen...
Svar
17
· Visningar
1 574
Senast: AgentCarter
·
Skola & Jobb Jag har varit ganska säker på att socionom är grejen för mig, men ju närmare antagningsbesked jag kommer (jag är så gott som säker på...
Svar
15
· Visningar
1 672
Skola & Jobb Hur fungerar det med ersättning om jag behöver sjukskriva mig från sommarjobbet? Kontrakt är påskrivna och det är tänkt att jag ska...
Svar
11
· Visningar
8 883
Senast: No1
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja flytta bort från Stockholm då det är på tok för dyrt här. En vettig bostad att hyra kan ju lätt gå loss på 8000 kr i...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Det har uppstått en situation med min förra arbetsgivare som jag skulle vilja ha lite klarhet i om det finns någon bukefalist som har...
Svar
10
· Visningar
3 500
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp